טורים אישיים

9 ימים לחכות לטכנאי?!

טורים אישיים5 במרץ 2020    2 דקות
0

חוויה אישית של כותב שורות אלה יכולה להיות רק קצה הקרחון של עוד קיפוח מרגיז של תושבי הדרום בקבלת שירותים

9 ימים לחכות לטכנאי?!
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

נתחיל מהסוף: ביום שני השבוע, קנינו מייבש כביסה חדש. לכאורה, סיבה למסיבה, אבל לא ממש, שכן בינינו, אף אחד לא ממש מחליף ככה סתם מכשיר חשמלי, אלא אם כן אותו מכשיר מפסיק פתאום לעבוד או מתקלקל לפתע. וזה מה שאכן קרה עם המייבש הישן שלנו, בדיוק לפני שבועיים.

אחרי שייבש מה שייבש, חדל פתאום המייבש להסתובב ולייבש. כל מאמצינו לשנות את המצב לא הועילו. זה היה בשעת ערב מוקדמת ביום חמישי בשבוע, כך שבלית ברירה התקשרתי לביטוח של המכשיר רק למחרת בבוקר. אחרי בירורים שונים, אמרה לי נציגת הביטוח שהם ינסו להקדים לי את הגעת הטכנאי, משום שגם לה נראה מוזר שטכנאי זמין לכך יוכל להגיע אליי רק 9 (!) ימים מאוחר יותר, ביום ראשון של השבוע שאחרי (אגב, בתחילה טענה הנציגה שהטכנאי יוכל להגיע לביתי רק בדצמבר, אבל זו כנראה הייתה טעות…).

הסברתי לה באדיבות תקיפה משהו, שאם לא תוקדם הגעת הטכנאי "ניפרד לא כידידים", והנציגה התחייבה שיחזרו אליי עד 12:00 באותו יום. זה כמובן לא קרה, ושיחה שקיימתי קצת לפני 12:00 עם מוקדנית העלתה שאין מי שיכול לתת לי מענה באותה שעה. השארתי הודעה נזעמת, שאני דורש לבטל את הביטוח. ביום ראשון מוקדם יחסית בבוקר, התקשרה אליי נציגה אחרת של הביטוח, כשבפיה "בשורה": הטכנאי יוכל להגיע לדירתי במקום "ביום ראשון הבא, ביום חמישי הקרוב", כלומר 6 ימים לאחר בקשתי להפעיל את הביטוח. סירבתי כמובן, אך הדוברת מהצד השני טענה שהיא לא מוסמכת לבטל ביטוח, ושעליי להתקשר בשעות הפעילות הטלפוניות של חברת הביטוח. עשיתי זאת, כמובן, ודרשתי שוב בתוקף לבטל את עסקת הביטוח. למחרת, חזר אליי נציג הביטוח, שהיה די אמפטי לכעס המוצדק שלי, הבטיח שתוך 14 ימי עסקים יחזרו אליי, וביקש שאפרט את הדברים למי שתחזור אליי, שכן מדובר בדמות בכירה בחברה.

ואותה דמות אכן התקשרה אליי הבוקר, שבוע וחצי לאחר שיחתי האחרונה עם נציג הביטוח, כשהיא מתנצלת על כך שהחברה לא עמדה בהתחייבותה (גם כלפיי) להגעת טכנאי תוך 3 ימי עסקים, והציעה להעביר את הביטוח למכשיר חשמלי אחר. סירבתי בנימוס, גם משום שכאמור רכשתי כבר מייבש חדש (אחרי שטכנאי שהזמנתי על חשבוני בתשלום של 150 שקלים, מצא שכנראה מדובר בבעיית מנוע, שלא משתלם לתקן). דקות אחדות לאחר מכן, התקשרה אליי נציגה אחרת של הביטוח, הפעם עם הצעה שטכנאי יגיע אליי "היום או מחר", ללא צורך בתשלום 150 השקלים על הגעת הטכנאי. השבתי שכאמור רכשתי מייבש חדש, כך שהעניין לא רלוונטי, והובטח לי שהעסקה תבוטל.

לסיכום, אם עברתם חוויה דומה מול הביטוח שלכם על אחד ממכשירי החשמל הביתיים, ספרו לנו על זה!

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה