טורים אישיים

רק B.B!

טורים אישיים5 בדצמבר 2019    2 דקות
0
רק B.B!
ברק בכר | צילום: דני מרון

נתחיל מהסוף. מישהו חשב שהפועל באר שבע יכולה להפסיד להפועל כפר סבא? בדיעבד, לפי איך שהמשחק התפתח, מסתבר שכן. בעיקר שחקני באר שבע שמצד אחד היה יפה לראות אותם חוזרים לנצח, אך מצד שני אתה לא מאמין למראה עיניך, כשמול כפר סבא הגדולה, שחקן של שני מיליון יורו, נייג'ל האסלביינק, לוקח את הכדור לנקודת הקרן בסיום, כדי לבזבז זמן. מול הירוקים מכפר סבא זה עוד הצליח להם, מול הירוקים מחיפה, זה פשוט לא יספיק ביום שני.

אבל הסיפור של השבוע האחרון, בכלל לא היה המשחק מול כפר סבא, או הפועל באר שבע כקבוצה, הסיפור היה אדם אחד, ששלט במדינת הכדורגל שלנו בשנים האחרונות והיה אלוהים פה. יום אחד הוא קם ומגלה שכל מה שלא בסדר במדינה הזאת, זה עליו. סוג של כתב אישום אם תרצו. הוא עוד ניסה להילחם, וניצח כמה קרבות, אבל נראה שהוא מפסיד במלחמה. אפילו במחנה שלו, כבר לא בטוח שכולם איתו. הם לא באמת חושבים או יודעים שעם מישהו אחר זה יהיה יותר טוב, אבל הסיסמה "רק לא B.B" מחלחלת ליציעים, כי עם מישהו אחר שיוביל את מדינת הכדורגל שלנו, הפסדים לנס ציונה יהיו הגיוניים איכשהו. לא פשוט להיות B.B במדינה הזאת, לא פשוט להיות ברק בכר.

בשריקת הסיום מול כפר סבא, הכדור הגיע לברק בכר, ששחרר וולה אדיר ליציעים ואנחת רווחה ענקית. רק שלושה ימים עברו בין בני יהודה לכפר סבא, אבל זה נראה כמו נצח בשבילו ואני כמעט בטוח ש-45 הדקות של המחצית השנייה מול הירוקים של חיפה נראו בשבילו כמו בדיקת VAR אחת גדולה והנה, עוד רגע השופט פוסל את הגול ובאר שבע שוב חוטפת בדקות הסיום. או במילים אחרות: "אני לא סופרמן", כמו שאמר בכר בסיום וגילה לנו שהוא אנושי. ואלו היו כולה נס ציונה, בני יהודה וכפר סבא. עכשיו קחו את כל זה ודמיינו מה יעבור עליו בימים הקרובים, כשייזכר שהיריבות הבאות הן מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.

יחד עם זאת, עושה רושם שבכר בכיוון הנכון. תמיד אמרתי שקבוצה שבהרכב שלה משחק שחקן כמו ניב זריהן, לא באמת יכולה לרוץ לאליפות ובכר סוף סוף הוציא אותו מהסגל. מצד שני, יכול להיות שאני טועה ואיך שה-B.B המקורי אומר: "מה שהיה, הוא שיהיה", ובכר רק שומר אותו לבית"ר.

לא קלים הם חייו של מאמן, אבל כך או כך, הליך השימוע כבר החל וברק יצטרך להוכיח עכשיו שהוא מסוגל לאתגר. להוכיח שכל מה שהוא בנה במדינת הכדורגל שלנו, הוא בזכות ולא בזכות טוני וואקמה. ברק יצטרך לגרום לשחקניו שוב להאמין בעצמם ולגרום לנו שוב לחשוב שהוא "סופרמן". אני מאמין שהוא מסוגל, שהוא סופרמן. רק B.B.

להתראות ב'טרנר', המבחן מתחיל

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה