טורים אישיים

"DANIEL EDRI"

טורים אישיים21 בנובמבר 2019    2 דקות
4

היי קוראים יקרים, אני דניאל אדרי מדר, נשואה באושר לשאול ואמא לשתי נסיכות, אמה ומיי

"DANIEL EDRI"
צילום: עצמי

מאז שאני מכירה את עצמי, היצירה והעיצוב הם חלק ממני ומהחיים שלי. האומנות בכל גווניה ליוותה אותי. כילדה חלמתי להיות ציירת, והלכתי אחרי החלמות שלי. בתיכון, בזכותי פתחו מגמת אמנות בכיתה עיונית, ולאחר מכן, המשכתי לתואר ראשון באומנות באוניברסיטת בן גוריון. כשהחלטתי ללמוד תואר ראשון באומנות נזרקו לעברי הרבה ביקורות, עם זאת, הרעשים סביבי לא מנעו ממני ללכת אחרי הלב שלי!

במהלך התואר, כסטודנטית, התחלתי לעצב תכשיטים בעיקר לעצמי והתחביב הפך להכנסה משלימה. הייתי מסתובבת עם קופסא תכשיטים קטנה באוניברסיטה ומנסה את מזלי. לאחר חצי שנה מצאתי את עצמי בתוך עסק של ממש, הזמנות וחנות אינטרנטית (כי לא עמדתי בקצב).

הדרך שלי לא הייתה ורודה, חיי הפרטיים הערימו קשיים אך זה לא מנע ממני לדחוף קדימה. "DANIEL EDRI" הוא המותג שבניתי בשני ידיים והוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלי. הוא היה איתי עם סיום התואר, בחתונתי, ובלידות שעברתי. עסק קטן כמו כל עסק אחר, מלווה עליות ומורדות, קשיים ואתגרים.

היום לאחר 8 שנים אני ממשיכה להגשים את עצמי ולטפס למעלה בקצב שאותו אני בוחרת. קצב שנוח לי ולמשפחה שלי, בקצב שנותן לי את האפשרות להגשים את עצמי ולהיות רעיה ואמא.

אני גאה להגדיר את עצמי כאישה שחיה את החלום! אני חיה אותו יום יום, ממשיכה לחלום קדימה ובטוחה שאכבוש את המטרות שהצבתי לעצמי .

המותג שלי כולל חנויות אינטרנטיות שמוכרות בכל הארץ ובכל העולם. החנות מפעל שלי נמצאת במבנה עתיק ומדהים בעיר העתיקה, בכתובת מורדי הגטאות 60. היצירה העיקרית שלי היא לעצב לכלות את התכשיטים עליהם הן חולמות. בין היתר מעצבת תכשיטי אופנה ייחודיים מכסף 925, ציפויי זהב, חריטות ואפילו תכשיטים לגברים.

המסר העיקרי שלי לנשים הוא שכל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה, לעסוק במה שהיא אוהבת ולשלב קריירה ומשפחה. רק תעזי ותאמיני בעצמך!

מזמינה אתכם לבקר בחנות שלי וגם בחנות האינטרנטית

שלכם, דניאל.

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה

  • מלכה

    מקסים דניאל.
    המשיכי לחלום ולהגשים!

  • אירית דאי

    אלופה את דניאל!! שאפו .

  • שמחה אסרסאי

    דניאל היקרה,

    ריגשת עם הצימאון להגשמת החלום שלך… .

    אכן דוגמא ל:
    "הדבר היחידי שיכול לעצור בעדך מלהגשים את חלומתיך הוא אתה"

    ✔לא ויתרת
    ✔חטרת למטרה
    ✔הצלחת ….

    והשמיים הם הגבול בשבילך.

    המון הצלחה??

  • שאול

    אלופה שלי! השמיים הם הגבול אנחנו בדרך 😉