טורים אישיים

זווית מהיציע | כשבאר שבעי מציל את באר שבע מעצמה

טורים אישיים4 ביולי 2019    3 דקות
2

על הרכש הכי טוב שבאר שבע אפילו לא שקלה לעשות, על תפקיד המנודים בחלון העברות ועל חנן ממן, שכבר לא פה מזמן. רק שהוא עדיין לא יודע זאת

זווית מהיציע | כשבאר שבעי מציל את באר שבע מעצמה
אלונה ברקת | צילום ארכיון: אילן שי

שאגות שמחה נרשמו השבוע במחנה האימונים בפולין, בבאר שבע ובעצם כמעט בכל מקום בו יש מישהו שקשור להפועל באר שבע, אחרי שעוד שחקן קיבל את ה-WELCOME המסורתי. לא, הפועל באר שבע לא החתימה עוד רכש מפתיע, השמחה של האדומים הגיעה דווקא מבאר שבעי אחר, שסוף סוף הצליח להחתים את מאור בוזגלו ולסיים את החשש שאולי בכל זאת איכשהו הקאמבק אפשרי.

לכל אורך התקופה, השמועות וגם הידיעות שמקורם בספינים, לא האמנתי, ואף כתבתי שבוזגלו לא יחזור. "הרי עם יעקב האב, כששמו קשור בקבוצה כלשהי, תמיד צריך לחפש את הקבוצה השנייה, זאת שהוא מנסה להרים אצלה את הסכום", אמר לי מישהו. עניתי לו שזה יותר פשוט מזה: "אלונה לא רוצה אותו". יש שיגידו, שהרכש של הפועל תל אביב וניסו אביטן, הוא המלפפון הכי חם בשוק, שבאר שבע לא הייתה צריכה להחתים. הנה, עוד הצלחה לאלונה ברקת בחלון ההעברות הזה.

מאור בוזגלו שוב אדום. עוד הצלחה לאלונה ברקת בחלון ההעברות | צילום: יוני אריאלי

בתוך כך, רשימת "המנודים" שיכלה להרכיב בקלות קבוצה של עשרה שחקני שדה ושוער, שתיתן פייט לבאר שבע שבפולין, מתחילה להצטמצם לה. אני כבר יכול לדמיין את קברניטי המועדון יושבים מול טבלת ייאוש ומסמנים וי. תורג'מן הלך – , בן בסט חזר להפועל חיפה –, טאפוקו הושאל – . אפילו בתקשורת מדברים פחות על "המנודים". האם הדברים מתחילים להסתדר לברק בכר וחניכיו?

ניסו אביטן | צילום: ערן לוף

ובכן, נראה שכן. הקבוצה מתחילה להיראות טוב, יש שקט יחסי במועדון ונראה שברקת עדיין לא סיימה בכל מה שקשור ברכש. יחד עם זאת, ישנם עוד שני שחקנים בכירים במועדון שעלולים לעזוב, שניהם נבחרו לשחקני העונה של המועדון, אחד בעונה שעברה והשני לפני שנתיים.

במקרה של חאתם אלחמיד, לא מן הנמנע שיגיעו עליו הצעות ובגיל שלו, זוהי אולי ההזדמנות האחרונה שלו לטעום את אירופה. עם הסכום הנכון, באר שבע תיאלץ להיפרד מהבלם ולאחל לו בהצלחה מכל הלב.

במקרה של חנן ממן, נראה שיש מיצוי הדדי בין הצדדים. להבנתי, בבאר שבע לא היו מתנגדים שיעזוב, אפילו מעודדים זאת. יש דרך פחות מרומזת שבבירת הנגב היו יכולים לבחור בה, במקום להחתים את רמזי ספורי? ממן מנגד, כנראה שגם הוא יודע שלא משנה מה יעשה, להתעלות על חצי העונה הראשונה שלו פה, הוא כבר לא יוכל.

חנן ממן. בדרך החוצה? | צילום: דני מרון

הפתרון: שאגות שמחה במחנה האימונים בפולין, פעם נוספת. ניסו אביטן, הבאר שבעי של הפועל תל אביב, שוב מציל את באר שבע מעצמה ובנוסף לבוזגלו, לוקח גם את ממן. ואם זה לא יסתדר, תמיד אפשר לפנות לחוגג ולהציע טרייד מעניין – "החלפות", כמו שהיו אומרים אצלנו בשכונה. "אני אתן לך שני שיר צדק ואריאל הרוש, תמורת קינדה אחד". הרי יש עוד כמה מנודים שצריך למחוק מטבלת הייאוש.

להתראות ב'טרנר', עוד מעט זה מתחיל…

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה

  • ליאור זגורי

    חנן ממן תשאירו אותו עדו מספיק טעויות

  • מאור
    חנן ממן

    מה קשור חנן ממן החוצה