טורים אישיים

זווית מהיציע | באר שבע בישראל, ארסנל באנגליה

טורים אישיים20 ביוני 2019    2 דקות
0

איך ייראו המדים החדשים של באר שבע? למה האוהדים צריכים לשיר באר שבע בישראל, ארסנל באנגליה? ואיך אחד הזרים החדשים התחיל בבירת הנגב ברגל שמאל?

זווית מהיציע | באר שבע בישראל, ארסנל באנגליה
המדים של העונה שעברה. השנה יהיו יפים יותר? | צילום: מאיר אבן חיים

ביום ראשון השבוע, פתחה הפועל באר שבע את אימוניה לעונת 2019/20. וכשאין בשורה של ממש ברכש, שיחת היום בקרב האוהדים הייתה, איך לא, המדים החדשים של הקבוצה. באר שבע עברה לדבר בספרדית ומ"פומה", החליפה למותג המזוהה עם קבוצת כדורגל החופים של העיר, "Kelme".

הבעלים של המותג (הזכיין בארץ) באר שבעי במקור, ולידיעת הקורא מוריס רבוח, אנחנו אוהבים "שחקני בית". והמדים, אם לשפוט לפי החולצות ששיחקו איתם על החוף בשישי, גם הם אמורים להיות חוויה. שינוי מרענן.

כבר עם הודעת המועדון על המלבישה החדשה, "דלפו" להן כמה גרסאות ברשת, על איך המדים החדשים אמורים להיראות.

האוהדים הזריזים הגדילו ראש, ואפילו מצאו אותם ב"עלי אקספרס" במחיר מציאה. אחרים ראו את המדים שאיתם הוחתמו הזרים החדשים, והסיקו שאלה המדים שאיתם תשחק באר שבע העונה. אלא שאם כל זה נכון, אפשר לסגור את חנות האוהדים, ולפתוח אותה ברשת, לא? אבל אלה היו רק מדי האימון.

אז חולצות פסים לא נראה, כי משום מה מישהו שם למעלה כנראה שעדיין זוכר שכששיחקנו עם פסים, כמעט ירדנו ליגה. מה שכן נראה, ואני יכול רק לרמוז… הוא שתתחילו לשנן, "באר שבע בישראל, ארסנל באנגליה". המדים באמת נראים טוב, לפחות האדומים.

מדים יפים יש לארסנל, לא?

 

והרי ארסנל הרבה יותר מתאים למותג, לא? ליברפול רצה לכל התארים והיא אלופת אירופה ואילו ארסנל, היא רק רוצה להיכנס לליגה של הגדולות. להישאר שם למעלה, בצמרת. עד שיום אחד היא תוכל לקרוא תיגר שוב. בינתיים, היא נראית טוב, גם עם המדים וגם במשחק על הדשא, ותמיד יש לה שחקנים "רעבים", כמו באר שבע של העונה. לא תיירי הנרי או דניס ברקאמפ, מאור בוזגלו או אליניב ברדה. יותר הנריק מחטיריאן ונאצ'ו מונריאל, או בשפה שלנו, בן ביטון ואורן ביטון ועמית ביטון. וגם זה בסדר.

אז היא נראית טוב, היא קבוצת צמרת, והיא משחקת כדורגל יפה, מרהיב לעין לפעמים, אבל מתי בפעם האחרונה היא זכתה באליפות? ארסנל, הכוונה. האם אנחנו, אוהדי באר שבע, יכולים להסתפק בלהיראות טוב? ברק להישאר שם למעלה, אבל לא באמת לרוץ לתארים?

הרי המרחק בינינו לבין מכבי היה כל כך גדול העונה, אבל עם עוד עונה כזאת, המרחק בין "Kelme", ל-Kill me, יהיה קצר הרבה יותר. השאלה היא איך אומרים את זה בספרדית?

אגב, נראה שהמלפפונים החדשים של הפועל באר שבע לקיץ הזה מתחילים להסתגל. הנה, תפסנו אותם קונים מלפפונים ושאר ירקות בסופר. רק שמישהו יגיד להם שאצלנו לא לובשים צהוב…

מקוסטה ריקה באהבה. ג'ימי מארין וראשיר פרקינס | צילום: "שבע"

להתראות ב"טרנר", עם ארסן ונגר שלנו: ברק בכר

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה