טורים אישיים

זווית מהיציע | תחושה של דז'ה-וו

טורים אישיים5 ביוני 2019    2 דקות
0

באר שבע רצתה אירופה. האם יש לה עם מי לצאת למלחמה?

זווית מהיציע | תחושה של דז'ה-וו
שיר צדק | צילום: אריאל שלום

ב-14 בינואר השנה, הודיעה הפועל באר שבע לשיר צדק, חן עזרא, דור אלו וניב זריהן שהם לא בתכניות, כששני האחרונים התבקשו לצבור דקות בהשאלה לקבוצה אחרת. עדן בן בסט בזמנו, חוזר על ידי הפועל חיפה והיה קרוב לסיכום בהפועל תל אביב. אף אחד מהם לא עזב, כשהרכש "הנוצץ" בחלון העברות כלל את קווין טאפוקו מחדרה ובן תורג'מן, שחקן ספסל בבני יהודה.

עברה חצי שנה ובאר שבע מתכוננת כבר לעונה הבאה. שוב צדק משוחרר, שוב אלו בהשאלה, עזרא לא נראה מאז ששבר את היד (פציעת שבר היד הארוכה בהיסטוריה), כשהפעם עדן בן בסט, ששוב מחוזר על ידי הפועל חיפה, התבקש לעזוב רשמית. הפעם למי שפספס, גם אין סטאטוס מבית היוצר של שיר צדק. ומי המשוחרר הרביעי שלא ייצא למחנה האימונים? "החיזוק בינואר" בן תורג'מן. הם גם לא האחרונים שיעזבו.

בן בסט | צילום: ערן לוף

באר שבע רצתה אירופה, תומר יוספי סידר לה את הכרטיס ועכשיו לאלונה ברקת, אסי רחמים וברק בכר נותרו רק שבועיים לפתיחת האימונים לעונה הבאה. ותנו לנו לנחש, רוב המשוחררים יהיו שם, כנראה, בהתחלה.

נשאלת השאלה, מה השתנה מינואר האחרון? בן בסט נהיה צעיר יותר ומרוויח פחות כסף? יואב כץ החליט לפתוח את הארנק? לבן תורג'מן נהיה ביקוש? ודור אלו, הוא רוצה להיות מושאל פתאום? הרי הספסל/יציע באצטדיון 'טרנר' הפך משתלם יותר מלשחק במקומות אחרים.

ועם הרכש האימתני שמגיע לבירת הנגב, הרי יש מצב שאם יישארו, גם יקבלו דקות. בדיוק כמו צדק שנשאר ושיחק, כמו אלו שנשאר ושיחק, כמו זריהן שנשאר והפך באנקר בהרכב וכמו עזרא… ששיחק משחק או שניים עד ששבר את היד.

אז בסדר, נאור סבג הגיע וגם שון גולדברג בדרך (אולי), אבל השנה, כנראה שברקת כבר לא תביא איזה האסלביינק או סבע. מקסימום אייל שן מודרני כזה שיחליף את אוגו. וגם מה הסיכוי שבאר שבע תפגע בזרים פתאום? ונראה לכם שהבן בסטים לא יודעים זאת?

אז אל תבקשו מהם למצוא קבוצה, תמצאו להם.

מצד אחד, עושה רושם שלא רק שהעונה הרעה שעברה לא הסתיימה, אלא שהיא ממשיכה לתוך 2019/20. מצד שני, כגודל הציפיות כך גם גודל האכזבה. ובינתיים, אלונה ברקת וקבוצתה לא נותנים לנו סיבות לצפות לגדולות העונה. כניסה לפליאוף העליון ברגע האחרון, במקסימום. או במילים אחרות, אתם בחרתם, עכשיו תחיו עם הבחירה שלכם.

אליניב ברדה אמר פעם שנאבד את האליפות, כשנאבד את הצניעות. צדק. אבל מה שקורה בבאר שבע של העונה הבאה, לא נראה לכם צנוע מידי?

להתראות ב'טרנר', עם מלפפונים גדולים יותר…

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה