טורים אישיים

זווית מהיציע | "בגלל לויטה"

טורים אישיים13 במרץ 2019    3 דקות
0

גם אתם לא הפסקתם להריץ השבוע בנייד שלכם את "אנחנו במפה"? כן, גם בסכנין הבינו, ש"בגלל לויטה אין צ'קים, נגמר הצ'קים", נגמרה הליגה

זווית מהיציע | "בגלל לויטה"
MVP לויטה. איך ג'רפי זומן לפניו? | צילום: מאור אלקסלסי

מה שהם לא הבינו, זה איך אחרי שהם "נתנו לבאר שבע את האליפות", היא עוד מעזה לנסות לא להפסיד להם.

אז א', אני זוכר שבאותה עונת אליפות (הראשונה של ברק בכר) הם סחטו 2:2 ב'טרנר', כשבאר שבע עדיין לא זכתה באליפות. ב', כמה שחקני באר שבע מאותו משחק שיחקו השבוע בדוחא? ובכן, 4 שחקנים בלבד (מאור מליקסון, ג'ון אוגו, שיר צדק ובן שהר). ראדי אגב, שיחק אז בבאר שבע. אבל אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם; באר שבע זכתה באותה אליפות, ואף אחד לא "נתן" לה אותה. יעידו 2 האליפויות, שהגיעו אחריה. אני גם זוכר, שמכבי חיפה הגדולה הפסידה למכבי תל אביב 6:0 במשחק האחרון, ואף אחד לא ניסה לטעון שחיפה רצו לתת אליפות לתל אביב.

ובלי קשר, אם סכנין הייתה מנצחת השבוע, אז זהו, היא הייתה נשארת בליגה? וזה תירוץ להתנהגות הברברית של אוהדיה?

האוהד שעוכב | צילום: מאור אלקסלסי

ומה קשור אוהד לויטה לכל זה? הוא, יש לו מאמן נבחרת להרשים. והוא הרשים, ועוד איך. והרצוג עדיין זימן את הרוש. אלמלא לויטה, באר שבע הייתה סופגת את ההפסד ה-8 שלה העונה, ועוד מול נועלת הטבלה. נשאלת השאלה, אנחנו כבר לא אחרי זה? לא יצאנו מהמשבר?

ובכן יצאנו, אבל בבאר שבע, משום מה, מתעקשים לחזור אליו. נכון, טעות שופט השאירה את האלופה היוצאת ב-10 שחקנים. נכון, היו לבאר שבע הזדמנויות גם לנצח את המשחק, אבל אני גם זוכר לפחות 2 משחקים של ברק בכר וחניכיו מול מכבי תל אביב, שניצחו את מכבי הגדולה בשחקן פחות. אני זוכר תקופות, שבן ביטון לא היה מקבל כדור בין הרגליים, ונשאר לעמוד בזמן שהשחקן שעבר אותו עוד שנייה מבקיע שער. אני זוכר באר שבע, שרק לפני מחזור, הגיעה בגישה של אלופים למשחק. ואם אני זוכר, איך זה שלשחקנים יש זיכרון כל כך קצר?

לא הולך לו בתקופה האחרונה. אורן ביטון | צילום: מאור אלקסלסי

ולמרות הכל, עכשיו, רגע לפני הפלייאוף ונתניה, באר שבע צריכה לשנות גישה עוד פעם. הפעם, היא צריכה לשכוח מהכל, כאילו שהליגה מתחילה היום.

בעוד שבתחילת העונה, באר שבע ומלמד ניסו להוכיח "למי יש יותר גדול", בכל מפגש ביניהן האקס הראה עליונות, זאת למרות שהוא הוכיח שלו יש יותר… כבר בעונה שעברה. וברק עדיין לא השאיר אותו.

העונה, באר שבע כבר לא אלופה ולא פייבוריטית, ובמיוחד מול נתניה. עכשיו, היא צריכה להוכיח. 3 פעמים פגשה העונה באר שבע את נתניה של גיא מלמד. 3 פעמים מלמד ונתניה לימדו אותה שיעור בחיים. מה הסיכוי לפעם רביעית?

כל הכבוד לקהל הזה | צילום: מאור אלקסלסי

אם תשאלו את אוהדי באר שבע, אוהדי נתניה וכל מי שמבין כדורגל, הסיכוי די גדול. אם תשאלו את שחקני באר שבע, לא בטוח שהם יודעים. הם לא יודעים איזו באר שבע תצא למגרש ביום ראשון, זו שהרשימה מול הפועל חיפה או זו הפחדנית מול סכנין? מצד אחד, באר שבע רועדת מפחד, כשהיא רואה את מלמד. מצד שני, גם מלמד עדיין לא פגש את לויטה.

להתראות ב'טרנר', רק שלא נהיה רמת השרון של הפלייאוף העליון

פעם זכה באליפויות, היום יורד ליגה. ראדי | צילום: מאור אלקסלסי

לא הבקיע כבר שלושה חודשים. האסיילבנק | צילום: מאור אלקסלסי

אולי פשוט הוא טוב מדי כשוער שני ולכן זומן? הרוש | צילום: מאור אלקסלסי

היה צריך לקבל זימון. שהר | צילום: מאור אלקסלסי

לקהל כזה לא מגיעה קבוצה בליגת העל | צילום: מאור אלקסלסי

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה