טורים אישיים

זווית מהיציע | הימין החדש של באר שבע?

טורים אישיים20 בפברואר 2019    4 דקות
0

האם ניב זריהן תוקע יתד באגף ימין של האלופה? האם אלונה ברקת זה הניב זריהן של הפוליטיקה? למה מרואן קבהא מתעקש לא להבקיע? ולמה אריאל הרוש יצטרך עוד אדוויל בקרוב?

זווית מהיציע | הימין החדש של באר שבע?
למה לא כל יום בית"ר. ניב זריהן עם הצד המעליב | צילום: דני מרון

תגידו, כמה נגמר המשחק בין באר שבע לבית"ר ירושלים? ומי הבקיע? מוזר, אבל בכל פעם שאני מחפש בגוגל "הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים", אני מקבל: "האם התכוונת ל: אלון יפת"? ואז, אמרו לי לנסות שוב, רק הפעם 'תדליק את ה-GPS במכשיר', שיראו שאתה מבאר שבע. אני עושה ריענון למנוע החיפוש, וכותב שוב: "הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים". הפעם המכשיר שמזהה שאני מבירת הנגב, כותב לי: "האם התכוונת ל: 'שוב בית"ר הפסידה, שוב ניב זריהן עם צמד, שוב בירושלים בוכים על השיפוט. אוי אוי אוי".

ועכשיו ברצינות; בזמן שהפועל באר שבע מנצחת באצטדיון 'טרנר' בפעם הראשונה ב-2019, כשניב זריהן שוב גונב את ההצגה, ועוד עם גול עם העקב, בקטע מעליב, אתם מצפים שאנחנו נתעסק בטעויות שיפוט? שכחתם כל כך מהר את הגול ביד של ברק בדש? או את האדום של בן אלגרבלי בדקה ה-5? הרי היום אף אחד לא זוכר את ימי מנשה משיח, נכון?

כל כך הרבה שנים לא ניצחו את באר שבע ועדיין מאשימים אותו. יפת | צילום: דני מרון

אז נכון, בוזגלו הכשיל מחוץ לרחבה, מודה; ואולי, גם נגיעת היד של טאהא שווה פנדל, למרות שלדעתי השופט צדק; אבל כשיש חגיגה כזאת, כשיש כל כך הרבה מה לדבר על המשחק הזה, נהפוך את יפת לכוכב? אותנו, את אוהדי באר שבע, זה ממש לא מעניין. אותנו, מעניינת באר שבע.

אז אם בקבוצה של אלונה עסקינן, ביום שאחרי בית"ר, כולם עדיין מדברים על "הימין החדש" של אלונה, או במילים אחרות – ניב זריהן. הצגה גדולה אין ספק, זיכרון קצר – בטוח. יתרה מכך, אם באר שבע תהיה בפלייאוף העליון, ובבאר שבע סומכים על זריהן להמשכיות, יכול להיות שיש פה בעיה. הרי בית"ר לא תהיה שם, אז איך הוא יבקיע?

הזריהן של בית"ר. גדי קינדה | צילום: דני מרון

אגב, אם כבר מדברים על אלונה, זריהן והימין החדש; יש מצב שנפתלי בנט מתרגש מהבאתה של אלונה, בדיוק כמו שהפוליטיקאית החדשה התרגשה מהבאתו של זריהן בזמנו. יכול להיות שאלונה ברקת היא הניב זריהן של הפוליטיקה? ואם כן, מי המקבילה של בית"ר? טיפ מאיתנו אלונה, תשבי קצת עם רוביק דנילוביץ', שפורסם קצת לפני המשחק שקיבל הצעה יותר טובה משלך וסירב. הוא יודע איך "לעשות" את "העבודה" וגם לעשות מזה הון פוליטי במשחק כדורגל – גאון.

מצאה את הימין החדש וקיבלה עזרא משמאל. ברקת | צילום: דני מרון

אבל עזבו רגע את זריהן ואלונה, כי המשחק הזה סיפק לנו אינספור כותרות והזדמנות נדירה לראות שני גאוני כדורגל שפעם לבשו אדום ועודדנו אותם, בדמותם של יוסי בניון שגם בגיל 38 עדיין היה השחקן החכם ביותר במגרש, או בוזי שגם בחצי יכולת הגיע ליותר מצבים במשחק, ממה שעדן בן בסט מגיע בעונה. בניגוד לבניון, בוזי עדיין מעדיף להתעסק בקללות בוזגלו, כשהאחרונה שבהן היא זו שפלט לעבר השופט והורחק.

קללת בוזגלו לא עובדת. מאור בוזגלו | צילום: דני מרון

אבל כמו שאמרנו, אותנו מעניינת באר שבע ובבאר שבע, קיבלנו בחזרה השבוע את הגאונות של ברק בכר. ניהול משחק מצוין, חילופים בלי פחד ובעיקר… חזר לו המזל. קיבלנו גם את תומר יוספי במשחק טוב, את בן שהר שמוותר על פנדל ומבשל ואפילו משלים 90 דקות וגם את אוהד לויטה שמוכיח שאריאל הרוש יצטרך עוד אדוויל בתקופה הקרובה. אפילו מרואן קבהא היה מצוין, עד פרגון בהחמצות מול השער, כי "רציתי שניב ינצח את המשחק הזה", כהגדרתו. איזה חדר הלבשה מגובש יש פתאום לבאר שבע, נכון?

עכשיו רק שלא נפסיד לחדרה… תגידו, מי השופט במשחק?

להתראות ב'טרנר', תודה ג'ונם

קלינגר בבית"ר בעונה הבאה? | צילום: דני מרון

ההצגה האמיתית. הקהל של באר שבע | צילום: דני מרון

עם זר אחד בהרכב. סאבו והאסלביינק על הספסל | צילום: דני מרון

החליף את אלחמיד בהצלחה. שיר צדק | צילום: דני מרון

נעדר בגלל צהובים. אלחמיד חוגג עם המאמן | צילום: דני מרון

הדרך לגרום לזריהן להבקיע גם בשבוע הבא. לספר לו שכולן בית"ר | צילום: דני מרון

 

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה