טורים אישיים

גדר הפרדה ובהקדם!

טורים אישיים4 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

עו"ד חגי אסולין דורש ממשרד התחבורה להקים באופן מידי גדר הפרדה בכביש 90, במטרה למנוע את התאונות הקטלניות המתרחשות באחד הכבישים המסוכנים במדינה

גדר הפרדה ובהקדם!
התאונה שבה נהרגו שישה בכביש הבקעה (כביש 90) | צילום: מד"א

השבוע נפתח עם תאונה קטלנית נוספת בכביש 90 שבה נהרגו שישה אנשים, זאת לאחר שטרם התאוששנו מתאונת הדרכים הנוראה בשבוע שעבר, בה איבדו את חייהם שמונת בני משפחת עטר בסמוך לים המלח.

ראשית תנחומי למשפחות, אין מילים שיכולות לקהל ולו במעט על הצער. מבלי להיכנס למסגרת החוקית בשלב זה, אני רק ארצה לשאול שאלה אחת. שאלה כל כך חשובה – מדוע לעזאזל אין גדר הפרדה בכביש90??? כל כך הרבה תאונות כל כך הרבה פצועים והרוגים!

טרגדיות אין סוף, בזבוז משאבים אדיר של המדינה, המשפחות, חברות הביטוח ועוד… מדוע השר הרלוונטי לא מתייחס לעניין הזה באופן מידי בתקשורת? מה קרה לנו בשנים האחרונות? מדוע אנחנו פשוט לא ניגשים מיד לפעול? למה לוקח לנו הרבה זמן להגיב גם בעניין הזה וכן בעניינים אחרים שדחופים לא פחות ונמצאים על הפרק? מכאן אני קורא לכם קוראים יקרים, תפיצו את המסר הזה. תפיצו אותו כדי שהיא יגיע ישירות אל ראש הממשלה וישירות אל שר התחבורה!

גדר הפרדה אחת קטנה הייתה מונעת סטייה של רכב כזה או אחר.  מבלי להיכנס לפרטי האירוע, מאחר ואין בפני את חומר הראיות ואת חוות הדעת של הבוחן המשטרתי, כמעט תמיד תאונות חזיתיות אם לא רובן, נגרמות בשל סטייה מנתיב. סטייה מנתיב שהייתה נמנעת אם הייתה גדר הפרדה… גדר הפרדה תמנע את רוב רובן של התאונות הקטלניות! אז קדימה, להפיץ ולהשמיע את העניין כדי למנוע חלילה את האסון הבא.

בע״ה נאחל בשורות טובות לכל עם ישראל ולמשפחות היקרות, נאחל שלא ידעו צער.

עו"ד חגי אסולין | צילום: פרטי

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה