טורים אישיים

זווית מהיציע | במרחק שער מדודזאדה

טורים אישיים27 בפברואר 2018    3 דקות
0

זה נראה כאילו מישהו שם למעלה, ראה שהפועל באר שבע זכתה יותר מדי בקלות באליפויות האחרונות ואמר לעצמו שכדי שהיא תזכה באליפות שלישית ברציפות, באר שבע של העונה צריכה לעבור כמה מבחנים פשוטים

זווית מהיציע | במרחק שער מדודזאדה
המזל הולך עם הטובים. שחקני האלופה עדיין בלתי מנוצחים ב'טרנר' | צילומים: דני מרון

אז הוא "זרק" על האלופה את כל מה שיש לו: אליניב ברדה בחוץ, שיר צדק בחוץ, מיכאל אוחנה מושעה, מיגל ויטור פצוע? זה לא מספיק. "בוא נעלה את השחקן הכי טוב שלהם למשחק העונה, כשהוא לא יכול לרוץ", אמרו שם, אני מנחש. גם זה לא מנע מטוני וואקמה לבשל את השער לחנן ממן.

רגע לפני פורים ושבוע לפני יום האישה, זה לא היה רחוק שבירושלים יחגגו סילבסטר. החלוץ החדש עם השם החגיגי הבקיע את השוויון ולא היה רחוק מצמד, אבל וזה אבל גדול. הוא לא טוני וואקמה.

הרגליים לא עובדות, פצוע? אז יש את הראש של הגנרל ובליגה של העונה זה מספיק בשביל לשמור על הבית.

כשמונה שנים בית"ר ירושלים לא ניצחה את הפועל באר שבע בבירת הנגב, אבל משום מה הם חשבו שהפעם זה אפשרי. באר שבע פגיעה ובית"ר ירושלים לא מפסיקה לכבוש ובצרורות. רק מישהו שכח לספר להם שהפעם האחרונה שהקבוצה הזו לא הבקיעה שער, הייתה נגד אותה באר שבע, אי שם בחודש אפריל באצטדיון 'טרנר'.

נכון שבאר שבע יותר סחטה תיקו והגיע לה להפסיד, אבל מה לדעתכם ההבדל בין אלופה אמיתית לבית"ר ירושלים? התשובה: כמה קורות ובוריס קליימן אחד.

בספורט אומרים שהמזל הולך עם הטובים, תשאלו את קונטה ופריירה שמצאו את מסגרת השער של חיימוב השבוע, אך גילו שהם ממש לא בצד הזה, של הטובים.

עד כמה אין להם מזל? גם כשגיא חיימוב בעט באיתי שכטר בתוך הרחבה, סתם ככה כי בא לו, אף אחד מהשופטים לא ראה/לא רצה לשרוק. כבר דיברנו על הצד המנטאלי בהפועל באר שבע שלא מתפקד לאחרונה, אבל במקרה של חיימוב, זה ממש יותר מזל משכל. למה לבעוט בשחקן בתוך הרחבה, כשהכדור אצלך? לדעתי גם הוא לא יודע למה הוא עשה זאת.

איתי שכטר וגיא חיימוב

אולי בגלל זה הוא בעט בו? יותר מזל משכל. איתי שכטר וגיא חיימוב

1:1 זו תוצאה טובה בהתייחס לכך שבאר שבע לא הופיעה למחצית השנייה, והפרש שער מהמקום הראשון זו בשורה עוד יותר טובה, בהתייחס לכך שהאלופה לא הופיעה ברוב שלבי העונה. רק חבל שמה שמפריד בין באר שבע למקום הראשון, בין האלופה למכבי תל אביב, הוא שער באר שבעי. כן, אופיר דודזאדה – המגן שבאר שבע לא רצתה, כבש את השער הרביעי לזכותה של מכבי מול הפועל חיפה וזה קצת אירוני שרק במצב של ניצחון בארבעה שערים על ההגנה הטובה בליגה, מכבי עולה למקום הראשון.

כעת, לבאר שבע שני משחקים מכריעים במסגרת ליגת העל. קריית שמונה בחוץ וסכנין בבית ומסתבר שהפרש השערים חשוב. לשתי הקבוצות אין על מה לשחק לאחר שאיבדו סיכוי לעלות לפלייאוף העליון, בעוד שבאר שבע יודעת שהקבוצה שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה בחמש השנים האחרונות, היא זו שזכתה באליפות בסוף העונה. אני אופטימי, ואתם?

להתראות ב'טרנר', אתם תגנבו דגלים ואנחנו נמשיך לנצח

אופיר דודזאדה

ההבדל בין מקום ראשון לשני. אופיר דודזאדה

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה