טורים אישיים

אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם

טורים אישיים25 בפברואר 2018    3 דקות
0

זה מה שצריך לקרות הערב, כדי שבאר שבע תפסיד לראשונה ב'טרנר'

אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם
לא כל יום פורים. הייסטר מבקיע בדקות הסיום מול באר שבע | צילומים: דני מרון

איש חכם אמר פעם: "אם משהו אינו מקולקל, לא צריך לתקן אותו". בהקשר הזה ובהתייחס לשתי העונות האחרונות, לא רק שהפועל באר שבע מקולקלת, היא שבורה, חבולה, פצועה. ועדיין, בפעם המי יודע כמה, אלופת ישראל להזכירכם, תשתתף הערב במשחק עונה.

בניגוד לפרשני הספורט, באר שבע של העונה אולי אינה מציגה יכולת משכנעת, כמו מכבי תל אביב מול הפועל חיפה למשל, אבל לפחות היא יציבה בכל מה שהיא עושה. בעוד הם, הפרשנים, מזגזגים בדעותיהם לגבי זהות האלופה בסוף העונה, באר שבע ממשיכה בשלה ולצורך העניין, זה יפה לייצר עניין ולספר על הפסד ראשון ב'טרנר' העונה, עוד לפני שנשרקה בעיטת הפתיחה, אבל כדי שזה יקרה, צריכים לקרות הרבה דברים יוצאי דופן ב'טרנר' הערב.

כדי שבאר שבע תפסיד היום, או יותר נכון בית"ר ירושלים תנצח, בית"ר ירושלים תצטרך להיות בשיא שלה ואפילו מעבר לכך. זה אומר שההגנה החלשה שלה, תצטרך להתחפש להגנת אליפות. זה אומר שבאר שבע צריכה לתת משחק חלש, אבל גם שטל כחילה פתאום ייראה כמו מיגל ויטור, שמיקי סירושטיין יזכיר את שיר צדק – עם התוספים, כי בלי זה לא יספיק. זה אומר שחן עזרא, איתי שכטר ואנתוני וארן, יפסיקו לחכות שקלאודימיר פריירה יפתיע במצב נייח וזה אומר שקליימן לא יחלק מתנות הערב.

לא כל יום גביע הטוטו. בית"ר מנצחת את באר שבע

כדי שבאר שבע תפסיד, לא רק השחקנים שלה צריכים להיות ביום רע, אלא גם הקהל, וזה פשוט לא קורה ב'טרנר', כי אוהדי באר שבע כמו עם ישראל במלחמות, מתאחדים כשהקבוצה צריכה אותם, צו שמונה במושגים ספורטיביים, זה היום. ודרך אגב, גם אם כל זה יקרה, ובאר שבע תפסיד היום, בית"ר כבר ימצאו דרך להפסיד במחזורים הבאים לקבוצות כמו נתניה, או הפועל חיפה. וכשהכל יהיה לטובתה, טביב כבר ימצא דרך לספסל את שכטר כי לא חתם על הארכת חוזה בעד הגדלת שכרו בשקל ותשעים, או מישהו אחר כי יוסי בניון כבר לא שם ויש יותר מדי שקט בבית"ר. אלי, אלי, שלא ייגמר לעולם.

ואז, פרשני הספורט ששכחו שסגנית האלופה הפסידה לרעננה רק בשבוע שעבר, יחזרו להלל את מכבי תל אביב שנתנה תצוגה השבוע. זו הליגה שלנו, כולם כמו טבחים בצה"ל, עושים שבוע-שבוע, ורק כשיש מלחמה, כולם מתגייסים.

בשבוע שעבר, לראשונה העונה, הפסדתי משחק של באר שבע, עקב היותי בחו"ל. גם ברומא הרחוקה לא ויתרתי על התענוג, וניסיתי לצפות באלופה מול מכבי פתח תקווה. מי שצפה במשחק או שניים באינטרנט, מכיר את "התקיעות" האלה – כל כמה דקות השידור נתקע ואז… חנן ממן מבקיע. כשחזרתי לארץ, חברים סיפרו לי שהשידור לא היה תקוע, "המשחק היה תקוע", הם צחקו. "פשוט, פתח תקווה לא עברה את החצי", הוסיפו. ואני, אני נזכרתי שזה בדיוק מה שקרה שבוע קודם לכן; המשחק תקוע, ואז… חנן ממן מבקיע. הרגשה של דז'ה וו.

הערב, תתייצב ב'טרנר' קבוצה שלא ניצחה בבאר שבע מ-2011, ואפילו עמה יעמיק שואלים עצמם איך קבוצה שלא זוכרת ניצחון ב'וסרמיל', תצליח לעשות זאת במבצר הכי אירופי שיש. הערב, יש משחק עונה ב'טרנר', כזה שאחריו כנראה יישארו רק שתי מתמודדות לתואר, ומישהו רוצה להמר נגד באר שבע? הערב, אני מבטיח לכם, במשחק יהיה הכל, חוץ מ"תקיעות".

להתראות ב'טרנר', משחק עונה

בניון ואיתי שכטר

שומע, כמה אתה מרוויח? הבעיה הבאה של בית"ר?

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה