טורים אישיים

דקת נדל"ן

טורים אישיים26 בינואר 2018    2 דקות
0

מכירה או קניה של בית נכון להיום זו העסקה הכי משמעותית שתעשו בחייכם, לכן הכנה נכונה לתהליך היא לא בגדר המלצה

דקת נדל"ן
אור יוסף מאיר | צילום: סלי פטל

היי אני אור יוסף מאיר, יועץ נדל"ן, בוגר מכללת RES המכללה הגדולה בארץ למקצועות הנדל"ן, יזם וזכיין של רשת Group RES, מנהל סניף באר שבע "RES" בירת הנגב והיום אני אתן לכם כמה עצות חשובות למכירה מוצלחת.

אז אחרי שהחלטנו שהבית יוצא למכירה והגיע הזמן לשנות נוף מגיע שלב הפרסום. פרסום נכון מכוון ומקצועי יתן לכם את התוצאות הכי טובות בשבילכם בזמן הכי קצר.

שלב ב: צ'ק ליסט לבית "זה הבית וזה מה יש" לא תופס במקרה הזה!

רושם ראשוני הוא מילת המפתח. לקוח שנכנס לקנות את הבית כמעט תמיד יצביע על הליקויים של הבית, סגרו את השקעים שהבטחתם לטפל בהם מפסח שעבר, סדרו תאורה בכל החדרים, כן כן השקעה קלה בגוף תאורה לא תזיק כי זמנם של אנשי המערות עבר מזמן, ואם כתמי רטיבות הם לא חלק מעיצוב הבית טפלו בהם. אחד מסודות המכירה הכי גדולים הוא הריח הנעים שיעזור לכם ליצור אווירה של חמימות ותחושה של בית עם אנרגיות טובות.

ורק אחרי שבדקתם שהכול עובד פיקס, שהמקלחות מנצנצות כמו בחנויות של כלים סניטריים, הבית מלא אור, מריח טוב והכניסה של הבית נקייה ומסודרת רק אז יוצאים לשיווק הנכס.

תזכרו תמיד: "אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני" (גב' קוקו שאנל).

שלב ג: תהליך המכירה

עכשיו כשהטלפון מתחיל לצלצל, הגיע הזמן לקבל קונים. קבלת לקוחות תקינה והצגה של הבית בפני לקוחות פוטנציאליים דורשת זמן ולא מעט ממנו. חשוב שתהיו פנויים לענות לטלפונים ולהיפגש עם לקוחות בבית על מנת למצוא את אותו לקוח שיקנה.

אז איך תזהו את הלקוח המתאים? כל אחד מבחינתכם הוא פוטנציאל ולכן תוודאו שבמהלך הביקור אתם נמצאים בבית לבד, אין חיות מחמד, ואין חברות, חברים, שכנים או קרובי משפחה שמתערבים ושרוצים לעזור במשא ומתן. ללא ספק, הכול נעשה באהבה מלאה וברצון לעשות טוב, אבל זכרו שמכירת בית הוא תהליך אינטימי.

 

אל תלכו לבד בחושך, תנו לי ללוות אתכם.

אור יוסף מאיר – מנהל סניף R.E.S. בירת הנגב

אשמח לענות על שאלות במייל: resbirathanegev@gmail.com

ובטל': 050-9987705

כתבות נוספות בטורים אישיים

0

האדמה תחתיי

הילה טביב, יוצרת צעירה מבאר שבע, בעוד טקסט אישי שכתבה

טורים אישיים10 במרץ 2024    3 דקות
0

איך זה להיות חטוף?

הילה טביב, צעירה מבאר שבע, בסיפור קצר שכתבה בעקבות עסקת החטופים הראשונה

טורים אישיים18 בפברואר 2024    5 דקות

כתיבת תגובה