חדשות

חמישה הרוגים מאופקים בשתי תאונות דרכים

חדשות12 באוגוסט 2022    2 דקות
0

בשתי תאונות קטלניות אמש והבוקר, נהרגו חמישה מבני העיר אופקים, שני נהגי אוטובוס בתאונה בכביש 4 ואם ושתי בנותיה בתאונה הקטלנית אמש בירושלים

חמישה הרוגים מאופקים בשתי תאונות דרכים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה באופקים. שני נהגי אוטובוס תושבי העיר נהרגו הבוקר (שישי) מפגיעה של רכבים חולפים, כשחצו את הכביש לסייע לנפגעי תאונת דרכים אחרת שהתרחשה בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי, לכיוון אשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הולכי הרגל, יואב חדרי וחנוך טלקר, כבני 40 ו-50 מאופקים. אנשי מד"א פינו לבית החולים ברזילי שני פצועים, נהגי כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה, אחד מהם גבר בן 28 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ובצוואר, והשני גבר כבן 67 במצב קל.

חובש מד"א אליהו שוקרון ופרמדיקית מד"א, אליסה קראנט, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד ומורכבת. המקום היה חשוך מאוד. ראינו שני כלי רכב מעוכים, שבכל אחד מהם היה נהג. הם היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם מוגדר בינוני. על הכביש בשני הנתיבים (אחד בנתיב לדרום ואחד לצפון), במרחק מהרכבים, שכבו שני גברים, אחד כבן 40 והשני כבן 50, שככל הנראה נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע בתאונה בין שני כלי הרכב. הם היו מחוסרי הכרה, עם חבלות רב מערכתיות, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

שעות ספורות קודם, התרחשה תאונה קטלנית בירושלים, בה נהרגו אם ושתי בנותיה – גם הן תושבות אופקים. ראש העיר ספד להם, "העיר אופקים כואבת ואבלה את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות. בירושלים קיפחו את חייהן שושנה גלושטיין, מורה אהובה ויקרה, ושתי בנותיה, חיה שרה וחנה, בנות 7 ו-3. מפגיעת האוטובוס שהידרדר לתחנה בה המתינו. לפני זמן קצר קיבלנו את ההודעה הרשמית על מותם של יואב חדרי וחנוך טלקר, נהגי אוטובוס תושבי העיר, שחזרו אמש מהסעת חיילים, סמוך לצומת יד מרדכי הבחינו בתאונת דרכים בצידו השני של הכביש, עצרו את האוטובוסים ומיהרו להגיש עזרה לנפגעים. בזמן שחצו את הכביש פגע בהם רכב חולף.
צוותים מטעם המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה עומדים לרשות המשפחות ומציעים כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון שפקד אותן ואת העיר כולה. ליבנו עם המשפחות היקרות. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

בתאונה בטרגית אמש בירושלים, נהרגו כאמור אם הרה ושתי בנותיה מפגיעת אוטובוס שאיבד שליטה והתנגש בחנות. השלוש הן שושנה גלושטיין, גם היא מאופקים, ובנותיה חיה שרה וחנה.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה