חדשות

מועמד מחוז הנגב ב"ליכוד" מאופקים

חדשות11 באוגוסט 2022    דקה אחת
0

שלום דנינו, אחיו של ראש עיריית אופקים יצחק (איציק) דנינו, גבר על ליאור קצב (אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב) וסגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר

מועמד מחוז הנגב ב"ליכוד" מאופקים
שלום דנינו | צילום: מתוך הפייסבוק

שלום דנינו, אחיו של ראש עיריית אופקים יצחק (איציק) דנינו, נבחר אתמול (רביעי) לנציג מחוז הנגב ברשימת "הליכוד" לבחירות הקרובות לכנסת.

דנינו גבר במסגרת הפריימריז שקיימה המפלגה, על ליאור קצב (אחיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב) ועל סגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר. 5,699 מהמתפקדים בנגב בחרו במועמד מאופקים, לעומת 1,369 לקצב ו-1,264 לבוקר.

ל"שבע" נודע, שלמרות שגורמים באר שבעים לא מעטים (בסניף "הליכוד" המקומי ובעירייה) עבדו נגד סגן ראש העירייה בוקר ולמען בחירת דנינו, הצליח סגן ראש העירייה לנצח בבירת הנגב.

למחרת הבחירות, התקשר בוקר לדנינו, ובירך אותו על ניצחונו הגדול. כעת, מדגיש סגן ראש העירייה בוקר, יש לאחד את כל הכוחות ב"ליכוד" לקראת המערכה האמיתית: הבחירות באחד בנובמבר.

בוקר אמר לאתר "שבע": "אני מודה לכל המתפקדים בנגב ובמיוחד למתפקדים בסניף באר שבע שהיו איתי ותמכו בי. הם בכל מקרה המנצחים הגדולים. אני שמח שאנחנו בסניף באר שבע ניצחנו את המועמדים האחרים. אני מאחל הצלחה גדולה לשלום דנינו, כי הצלחתו זו הצלחת עם ישראל. אני כמובן, בירכתי אותו. דיברתי איתו ארוכות. אנחנו נשתף פעולה, במטרה להביא את "הליכוד" ל-40 מנדטים לפחות".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה