חדשות

נעצר חשוד בהתפרצות לדירה ביישוב מיתר

חדשות9 באוגוסט 2022    דקה אחת
0

תושב דהרייה, בן 29, ניסה לפרוץ לבית ביישוב מיתר דרך החלון ונעצר בידי משטרת העיירות

נעצר חשוד בהתפרצות לדירה ביישוב מיתר

התקבל דיווח ב-100 על פורץ לבית ביישוב מיתר.

צוותי סיור עיירות יצאו למקום וסייר הביטחון המקומי הוכוון למקום. בהגעה לכתובת, החשוד בניסיון הפריצה היה בידי סייר הביטחון של היישוב. החשוד, תושב דהרייה בן 29, הוא בעל היתר כניסה לישראל.

מתחקור האירוע עלה כי החשוד נכנס דרך חלון הבית, גנב רכוש ונתפס ביציאה. בגינה נתפסו שעונים אשר החשוד ניסה לגנוב וככל הנראה השליך כשראה את הסייר מגיע. החשוד נעצר ונלקח לתחנת עיירות להמשך טיפול.

רפ"ק אדיב אוחנה, קצין אג"מ בתחנת עיירות אמר: "אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל חשש לחיי אדם, מפגע בריונות או אלימות. מהירות הדיווח מסייעת במאבק הנחוש בפשיעה למען ביטחון הציבור ואיכות חייו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה