חדשות

יוסי שוורץ יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

חדשות8 באוגוסט 2022    דקה אחת
0

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי אין מקום לשחרר את שוורץ לחלופת מעצר, זאת בין היתר לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו

יוסי שוורץ יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
אילוסטרציה: ingimage

בית משפט המחוזי בב"ש קיבל את עמדת הפרקליטות והורה אתמול על מעצרו של יוסי שוורץ עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. 

כזכור, שוורץ,  שותף בבעלות של מועדון ה"פורום" בב"ש, מואשם בביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הנאשם ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים,  לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הנאשם הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.

בתאריך 07.07.2022 , קיבל  בית המשפט המחוזי את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של הנאשם.

לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, קבע בית המשפט כי אין מקום לשחרר את הנאשם לחלופת מעצר, זאת בין היתר לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו. בהתאם לקביעה זו, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה