חדשות

ירושלים עוטפים באהבה

חדשות7 באוגוסט 2022    דקה אחת
0

מוסדות התרבות בירושלים ייפתחו לתושבי עוטף עזה (40 ק"מ) ללא עלות

ירושלים עוטפים באהבה

בעקבות המצב בדרום הארץ, עיריית ירושלים בשיתוף מוסדות התרבות בעיר, מזמינה את תושבי עוטף עזה להגיע החל ממחר, (8/8) לעיר ירושלים וליהנות מכניסה ללא עלות למוסדות התרבות והפנאי בעיר.

תתאפשר כניסה למגוון אתרים וביניהם, מוזיאון המדע, מוזיאון האיסלאם, מוזיאון ישראל, מוזיאון הטבע, מוזיאון ארצות המקרא, הגן הבוטני, פארק עין יעל, גן החיות התנ"כי (לקבוצות מעל 30 איש, יש לתאם מול גן החיות בטלפון 02-6750111). הצגות הילדים בהיכל התרבות בפסגת זאב יתקיימו גם הן ללא עלות עבור תושבי העוטף. כמו כן, כניסה חינם לתושבי העוטף תהיה גם לבריכות המופעלות על ידי המינהלים הקהילתיים (תלפ"ז, קריית יובל, חומת שמואל, רמות, גילה, נווה יעקב ופסגת זאב). בנוסף, מוזמנים התושבים ליהנות מהפארקים הפתוחים ומאתרי הטבע העירוניים בעיר ירושלים.
הכניסה ללא עלות לתושבי עוטף עזה (40 ק"מ), תתאפשר באמצעות הצגת ספח תעודת זהות.
פרטים נוספים, ניתן למצוא באתר עיריית ירושלים, באתרי האינטרנט של מוסדות התרבות והאתרים השונים. ההטבות יינתנו עד ליום שישי, 12/8.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים מחבקת ומקדמת בברכה את תושבי עוטף עזה. כאן, תוכלו למצוא הפוגה מהמצב המתוח בדרום ולאזור כוחות לקראת הימים שעוד נכונו לנו. אנחנו איתכם לאורך כל הדרך. חזקו ואמצו"

צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה