חדשות

2 חברי הנהלה בכירים ב-ICL בין ההרוגים בתאונה הקטלנית סמוך לקריית גת

חדשות29 ביולי 2022    דקה אחת
0

ענת טל קטלב וניצן משה הם שניים מההרוגים בתאונה הקטלנית סמוך למחלף קריית גת אתמול. הלוויותיהם יתקיימו היום

2 חברי הנהלה בכירים ב-ICL בין ההרוגים בתאונה הקטלנית סמוך לקריית גת
צילום: מתוך אתר icl ובהתאם לסעיף 27 א

ענת טל קטלב וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL הם שניים משלושת ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה אתמול בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת. טל-קטלב הותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים ואת הוריה ואחיותיה. ניצן הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

טל-קטלב הייתה נשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בחברה, ומשה היה סמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי. בהודעה שפרסמה החברה לעובדים נכתב : "בצער רב ובלב דואב אנו מודיעים על מותם הטראגי של חברינו היקרים והאהובים, ענת טל וניצן משה, בתאונת דרכים קטלנית אשר אירעה הערב בדרום.

ענת טל, נשיאת חטיבת ICL מוצרים תעשיתיים, הותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים, וכן הורים ואחיות.

ניצן משה, סמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, וזוג הורים.

מעבר לתרומתם העצומה לחברה, ענת וניצן היו בראש ובראשונה חברים טובים של כולנו, אשר תמיד היו שם כדי לתמוך ולסייע לנו – מנהלים ועובדים כאחד – בכל דבר. שניהם יחסרו לנו מאוד.

אנו מחבקים בחיבוק חזק ואוהב את משפחותיהם היקרות של ענת וניצן ברגעים קשים מנשוא אלה, ונמשיך לתמוך בהם בכל דרך אפשרית.

נזכור את ענת וניצן תמיד, והם לנצח יהיו חלק ממשפחת ICL. יהי זכרם ברוך"

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה החשד לפיו רכב שנסע מכיוון דרום לצפון נסע במהירות מופרזת, חצה בנסיבות שנחקרות את התעלה המפרידה בין נתיבי התנועה בכביש והתנגש חזיתית ברכב שהגיע מהכיוון ההפוך. מאוחר יותר התברר כי נהג הרכב תושב הפזורה הבדואית נהג ללא רישיון ואף נתפס על ידי המשטרה לפני כשנה

הלוויותיהם של השניים יתקיימו היום.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה