חדשות

528 בוגרים במכללה הטכנולוגית באר שבע

חדשות25 ביולי 2022    2 דקות
0

שיא במספר בוגרי המכללה להנדסאים. דנילוביץ': "החיים האלה הם מסע ארוך, והעולם מחכה לרעיונות של כל אחד ואחת מכם"

528 בוגרים במכללה הטכנולוגית באר שבע
מומחיות טכנולוגית. טקס חלוקת הדיפלומות | צילומים: יח"צ מכ"ט

טקס חלוקת הדיפלומות השנתי של המכללה הטכנולוגית באר שבע, התקיים באחרונה במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ', מנהל בית החולים "סורוקה" ד"ר  שלומי קדוש, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת "אלביט" הילית קינריך, יו"ר ארגון הקבלנים בדרום אלי אביסרור, מנכ"ל לשכת המסחר המקומית אריה קליינמן, סגן יו"ר הוועד המנהל, מנכ"ל המכללה בעבר פרופ' ג'ורג מרקוביץ' ובכירים נוספים מהתעשייה וארגונים מובילים במשק.

ל"שבע" נמסר, ש-528 בוגרי ובוגרות (54 אחוז מהמסיימים) מחזור ס"א קיבלו את הדיפלומות שלהם כהנדסאים במגוון רחב של מגמות לימוד, שלוש מהן חדשות: אדריכלות נוף, הנדסה רפואית ובקרה ואוטומציה. 129 מהבוגרים סיימו בהצטיינות, ו-13 מהם אף בהצטיינות יתרה.

האירוע היה בהנחיית דן כנר ובשילוב קטעים אמנותיים של הזמר ותושב בירת הנגב ראם כהן, ונשאו בו דברים בשם המסיימים, בוגרי מגמות אדריכלות נוף (מרגלית בניסתי) וכימיה (אביאל דוד סנדרוסי). הטקס נערך בסימן הרחבת שיתופי הפעולה עם חברות וארגונים מובילים, בהם פרויקט הדגל של הטכנולוגית "פעמי עתידים" המיועד לצעירים מצטיינים לפני גיוס שלומדים במסלולי הנדסאי תוכנה ואלקטרוניקה בשיתוף מכללת סמי שמעון ומינהלת "פעמי עתידים". במסגרת הפרויקט, מוכשרת העתודה הטכנולוגית ליחידות המודיעין והסייבר בצה"ל, ולאחר כשנה בשירות יכולים החיילים לצאת ללימודי הפעימה השנייה להשלמת לימודיהם לתואר מהנדס. כמו כן, הוצגו תוכנית "עתידאים" עבור "אלביט חטיבת תע"ש יבשה" (במסגרתה מכשירים הנדסאי מכטרוניקה המיועדים לעבוד ב"אלביט", המועתק מהמרכז לרמת בקע) ופיתוח המגמה הייחודית להנדסה רפואית, בה הסטודנטים מבצעים את פרק הפרקטיקום בסורוקה.

 

 

מנכ"ל המכללה הטכנולוגית, יעקב דור, ציין: "הבוגרים והבוגרות מצטרפים ל-65 אלף הנוספים שהשתלבו בשוק העבודה החל מ-1954. לתואר הנדסאי יש ביקוש רב מאוד בשוק העבודה הישראלי, והיצע המשרות הולך וגדל מדי יום. בשל כך, התואר ממצב עצמו כרב חשיבות ומשמעות במשק וכרטיס כניסה לתעסוקה איכותית בחברות המובילות. לאור מומחיותם הטכנולוֹגית של הבוגרים, רמת השכר תלך ותגדל הרבה מעבר למצופה, וצפוי להם ציר התפתחות אישׁי מרשׁים בעולם העבודה. אנו בטוחים שהבוגרים יהיו שגרירים של המכללה הטכנולוגית בכל מקום אליו יגיעו, ויחד עם זה ימשיכו להיות סקרנים, ויוסיפו ללמוד ולהתפתח, כי זה המרכיב המרכזי להצלחתם בעתיד".

ראש העיר, רוביק דנילוביץ' הוסיף: "הבוגרים משלימים היום חלום ראשון במסכת חלומות. החיים האלה הם מסע ארוך, והעולם מחכה לרעיונות של כל אחד ואחת מכם. נבחרתם כדי לשנות את המציאות של כולנו בכל תחום בחיים, כאשר העולם של היום מאפשר לכם להפוך חלום למציאות. זה עתה סיימתם את השלב הראשון המהווה את היסודות, ומכאן והלאה חייבים את הניצוץ והאינטואיציה וכמובן את עבודת הצוות, במטרה להמשיך ולהתקדם, כי העולם חסר בידע ובידיים עובדות, ומחכה רק לרעיונות חדשניים שישפרו את איכות החיים".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה