חדשות

מדרום תצא הבשורה

חדשות24 ביולי 2022    דקה אחת
0

תיכון עתיד באר שבע, בניהולו של מאיר אבן שימול, נבחר בידי משרד הכלכלה - זרוע העבודה, להטמיע תכנית חינוכית ייחודית ופורצת דרך

מדרום תצא הבשורה
מאיר אבן שימול | צילום: רמי זרנגר

"חממות – תכנית ללמידה, התפתחות והעצמה", תחל לפעול בשנת הלימודים תשפ"ג בתיכון הטכנולוגי עתיד באר שבע. התוכנית הייחודית שנבנתה במיומנות בידי צוות בית הספר בשנה האחרונה, תתקיים פעמיים בשבוע לאורך יום הלימודים, לפרק זמן של 3 שנים. במסגרתה, יתחלקו כלל תלמידי התיכון מכיתות ט'-י"ב, על פי בחירה אישית, ל-4 קבוצות "חממה" בנושאים שונים: "חממה פוליטית", "חממה חברתית", "חממת יזמות וטכנולוגיה" ו"חממת חלומות וקריירה".

במסגרת "החממות", יחשפו התלמידים והמורים כאחד, לעולם ידע רחב ומגוון שיעודד יוזמה, יצירתיות וייפתח מיומנויות שונות. הפעילות בחממות תכלול סיורים, פעילויות, סדנאות והרצאות, כאשר המשתתפים בכל חממה יבחרו את התכנים והמטרות, ואף ינהלו את התקציב שלה.

כך למשל, החממה הפוליטית תעניק חשיפה לאישים ודמויות משמעותיות, נוסף על עיסוק בדילמות פוליטיות ואקטואליות, ואף תקיים בראשית השנה פאנל פוליטי לאור קיומן של הבחירות ב-1.11. בחממה החברתית יקבלו המשתתפים כלים לחולל שינויים חברתיים וחשיפה לסוגיות ועוולות סוציאליות, בחממת חלומות וקריירה יכירו את עולם משאבי האנוש, הגיוון התעסוקתי ועולם העבודה המשתנה.

התוכנית הרב-גילאית, תפעל כך שהתלמידים והמורים ילמדו בה בצוותא ובשוויוניות, בכל הקשור לבחירת הנושאים ותכנון המפגשים.

מנהל בית הספר תיכון עתיד באר שבע, מאיר אבן שימול, סיפר: "אני שמח ונרגש מהבחירה בבית ספרנו לתוכנית "מחדשים" הנחשקת של משרד הכלכלה – זרוע העבודה. ומוקיר את התמיכה של רשת החינוך 'עתיד' בנו לאורך כל הדרך. התוכנית הייחודית שנבנתה לאורך השנה, עתידה לשנות את פני הלמידה המסורתית ותאפשר לתלמידים לגלות עניין אמיתי בנושאים שקרובים לליבם וחשובים להמשך חייהם והצלחתם כאזרחים במדינתנו. אני מאמין כי הבחירה בנו משקפת הערכה רבה אודות העשייה החינוכית הענפה והמגוונת שהתקיימה בבית הספר בשנה האחרונה וכך גם נמשיך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה