חדשות

זר חדש להפועל באר שבע

חדשות18 ביולי 2022    דקה אחת
0

אסטריט סלמאני חתם ל-3 עונות בהפועל 'ויקטורי' באר שבע

זר חדש להפועל באר שבע

אסטריט סלמאני חתם ל-3 עונות בהפועל 'ויקטורי' באר שב.

החלוץ בן ה-25 שיחק משנת 2020 בקבוצות ורברג והאמרבי מהליגה השבדית הבכירה. במדיהן רשם 63 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 26 שערים והוסיף 13 בישולים. בנוסף, לשחקן 5 הופעות במדי נבחרת קוסובו, בהן כבש שער אחד.

אסטריט אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה שלי ורוצה להודות לצוות המקצועי והניהולי על האמון בי. שמעתי הרבה על המועדון והאוהדים הנפלאים ואני מצפה בקוצר רוח לפגוש אתכם ביום חמישי".

מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "אני מברך את אסטריט על הצטרפותו למועדון. עבדנו רבות מאחורי הקלעים מנת שהעסקה הזו תצא לפועל ואני בטוח שאסטריט יהווה תוספת כוח משמעותית לחלק ההתקפי שלנו העונה. אני מאחל לו הצלחה רבה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה