חדשות

"אני מתבייש"

חדשות23 במאי 2022    דקה אחת
0

כך התבטא היום ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ במכתב לנשיא אוניברסיטת בן גוריון בעקבות הפגנה במהלה הונפו דגלי פלסטין

"אני מתבייש"
דגלי פלסטין בקמפוס. צילום: באדיבות אם תרצו

שוב זה קורה. היום (שני) בהפגנה מאושרת על ידי האוניברסיטה, הונפו עשרות דגלי פלסטין באוניברסיטת בן גוריון. מנגד, סטודנטים הניפו דגלי ישראל וזעמו : "איך יכול להיות שנותנים להם אישור להפגנה כזו עם דגלי פלסטין. נותנים להם אישור לקריאות נגד ישראל. הם לומדים באוניברסיטה בישראל, מקבלים מלגות ותנאים מועדפים וקוראים נגד המדינה. זו בושה וחרפה"

סטודנטית אחרת טענה: "זו הקצנה שהתחילה לפני שבועיים וממשיכה. זו בושה שדבר כזה קורה בתוך כותלי אוניברסיטה בישראל. לא רק האוניברסיטה אשמה. איפה אגודת הסטודנטים? אגודה שיודעת לברך בערבית אבל לא יוצאת נגד הפגנות כאלה".

גם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ שלח לאחר ההפגנה מכתב לנשיא האוניברסיטה בו כתב: "קיבלתי עכשיו סרטון מזעזע מתוך הקמפוס של האוניברסיטה, כאן במדינת ישראל, ולא יכולתי להישאר אדיש. דגלי פלסטין מונפים בגאווה ושירי הליל לאויבי ישראל, שכל רצונם הוא להשמידה. אוניברסיטת בן גוריון היא חלק מהעיר באר שבע וממדינת ישראל, אל לה לשדר רפיסות ואסור להסכים על כך. עוד קו אדום נחצה יום, בחוסר הנחישות כממסד שתפקידו לפעול על פי הרוח הישראלית. בשעה, המנהיגות הברורה שלנו חייבת לבוא לידי ביטוי, בלי גמגומים. חייב לומר לך, אני מתבייש".

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה