חדשות

רכשתם או מכרתם ביטקוין – כמה מס תשלמו וכיצד

חדשות14 באפריל 2022    דקה אחת
0

משרד ירון אלדר פלר שוורץ ושות' עורך סידרה של השתלמויות לרואי חשבון מובילים מהנגב

רכשתם או מכרתם ביטקוין – כמה מס תשלמו וכיצד

 

ההחלטה להעביר את קריית המודיעין לליקית בנגב כמו גם עבודות ההקמה של קריית התקשוב, מתחילים להניע לא מעט חברות וגופים מהמרכז שמבקשים לקחת חלק ב"חגיגה" ולתקוע יתד בבאר שבע או לפחות בנגב.

משרדי עורכי דין גדולים, חברות היי-טק, וחברות נדל"ן "פוזלות" לעבר המתרחש בבאר שבע ופותחות פה סניפים ושלוחות.

קחו לדוגמה את משרד ירון אלדר פלר שוורץ ושות' (YETAX), אחד המובילים בתחום המיסוי בישראל שפתח לפני יותר משנתיים משרד בפארק ההייטק "גב-ים" בבאר שבע, דבר שהוצנע מעט בשל מגבלות הקורונה.

אז עכשיו, עם הסרת המגבלות, המשרד החשוב עורך סדרה של השתלמויות לרואי חשבון מובילים מהנגב בשלל נושאים מקצועיים. ואם עד כה ההשתלמויות נעשו בזום, עכשיו זה קורה במכללת "אתגר" באופן פרונטלי.

את ההשתלמות השבוע בנושא המרתק של "המיסוי בעולם הקריפטו" (או בעברית פשוטה כמה ואיך משלמים מיסים על מכירת ביטקוין), העבירו גם עורכת דין טלי ירון אלדר, שהיא שותפה מנהלת בחברה ועמיתה עורך דין יוסי ברוך, מנהל הסניף הבאר-שבעי של הפירמה.

ההרצאות וההשתלמויות נעשות בשיתוף עם לשכת רואי החשבון בדרום בנשיאותו של רואה חשבון אריק קטורזה.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה