חדשות

סירבו לתשלום פרוטקשן ובוצע יריב לעבר העסק

חדשות27 במרץ 2022    דקה אחת
0

לאחר חקירה סמויה נעצרו שני החשודים בחשד לסחיטה באיומים

סירבו לתשלום פרוטקשן ובוצע יריב לעבר העסק
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

בעסק במרכז מסחרי בבאר שבע הייתה מהלך כמה שנים שמירה של שני תושבי תל שבע. כל השנים קיבלו שכר של 3,000 ש"ח לכל חודש. לפני מספר שבועות פנו לבעל העסק בדרישה לשיפור תנאים 6,500 ש"ח ביחד לחודש ודרשו להיות עובדי החברה. משנענו בשלילה העסק התחיל לספוג התפרצויות וגרימת נזקים. דרישת תוספת התשלום הפכה להיות מאיימת: "זה לא עובד ככה, זה לא אני רוצה או לא רוצה. תהיה מלחמה". לאור זאת החליט בעל החברה להפסיק העסקתם ואז בתגובה ב 2.3 בוצע ירי לעבר העסק. נופצו חלונות והועברו לבעל העסק מסרים לסירוב יהיו השלכות.

במהלך החקירה הסמויה שהחלה בידי מחלק סד"ח בימ"ר נגב בתאריך 4.3 ומיד לאחר אירוע הירי נאספו ראיות נוספות נגד שני החשודים. פאדי (1991) ומחמוד (1998) אל אעסם שנעצרו ב 17.3
מעצרם הוארך בחשד לסחיטה באיומים. בתאריך 23.3 הוגשה הצהרת תובע ומעצרם הוארך עד היום. רס"ב אייל סבן ראש צוות חוקרים במחלק חקירת סחיטת דמי חסות בימ"ר נגב : מדובר באירוע חמור בו עפ"י החשד נעשה נסיון סחיטה באיומים בהפחדה תוך גרימת נזק לעסק. בעל העסק קיבל החלטה נכונה ושיתף את חוקרי היחידה בהשתלשלות האירועים ובסופו נעצרו חשודים וצפויים כנגדם כתבי אישום. אני פונה לציבור לפנות אלינו בכל מקרה של חשש לסחיטה".

כתבות נוספות בחדשות

0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת
0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות

כתיבת תגובה