חדשות

"גייסתם חייל נוסף לתיקון פניה של ישראל"

חדשות12 בינואר 2022    2 דקות
0

שר התקשורת יועז הנדל סייר בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", והבטיח כי ימשיך לסייע ככל הניתן לטובת המשך העשייה במקום

"גייסתם חייל נוסף לתיקון פניה של ישראל"
צילום: עדי נגב

ביקור חשוב ומרגש נערך השבוע בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", אותו מפעילה עמותת "עדי" המטפלת בילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מורכבות. כאשר משלחת בראשות שר התקשורת יועז הנדל בליווי יועציו הבכירים, הדרימו אל הכפר הממוקם בתחום המועצה האזורית מרחבים, זאת על מנת להתרשם מהעשייה של ההנהלה והצוות של המקום בטיפול באוכלוסייה המיוחדת, ומהפיתוח הכולל במגוון אספקטים.

במהלך הסיור אותו ליוו יו"ר עמותת "עדי" האלוף במיל' דורון אלמוג ומנכ"ל הכפר אבי וורצמן, הוצגו בפני המשלחת תוכניות לפיתוח הכפר, וביניהן השלמת הקמתו של בית החולים השיקומי הראשון בדרום, אשר בנייתו צפוייה להסתיים בחודשים הקרובים והוא עתיד להוות בשורה של ממש לתושבי האזור. כמו כן, נערכה סקירה על מעבדות המחקר הפועלות במקום, על שיטות הטיפול המגוונות בהן נעשה שימוש, הכוללות בין היתר טיפול בהידרותרפיה, גינון, טיפול עם חיות, חקלאות ונוספים אחרים.

התרגשות רבה נרשמה גם מצדם של השר הנדל וחברי המשלחת המלווה, במיוחד לאחר פגישתם עם הצוותים המקצועיים, עם המטופלים העוברים שיקום במקום ועם המתנדבים הרבים שמגיעים מהארץ ומחוצה לה. השר ביקש לשבח ולהביע הערכה כלפי כלל העוסקים בעבודת החסד ובפעילות המבורכת הנעשית בכפר, וכמו כן הבטיח כי יפעל בכל יכולתו להמשיך ולסייע בשילוב האוכלוסייה המיוחדת בחברה הישראלית ולפעול לתיקונה. הנהלת הכפר השיקומי הודתה לשר הנדל על הביקור החשוב, והביעה תקווה וכי הקשר בינו לבין העמותה רק ילך ויתחזק.

מנכ"ל הכפר השיקומי אבי וורצמן: " "שמחנו לארח את שר התקשורת, יועז הנדל, בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן". אנו מעריכים את נכונות השר להירתם לטובת הכפר ולטובת דיירנו, מטופלנו, תושבי הדרום והנגב. תמיכת השר חשובה לנו ברמה האישית וברמה הציבורית. בעזרת תמיכת השר נוכל להמשיך בעשייה הברוכה ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר לאנשים עם מוגבלויות, לקדם את שילובם בחברה הישראלית ולגרום לתיקון עולם".

שר התקשורת יועז הנדל: "זכיתי לבקר במקום של חסד, נתינה ובעיקר צמיחה. ההבנה שאפשר לעשות הכל בכל מקום ובכל מצב צומחת ומתגברת במקום הזה, בכפר. עם ישראל חייב לכם על השיעור החשוב הזה. גייסתם חייל נוסף לתיקון פניה של ישראל. מאחל לכם ולנו להמשיך להרבות אור בעולם".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה