חדשות

בעקבות נטיעות קק"ל- מהומות ברחבי הנגב

חדשות11 בינואר 2022    דקה אחת
0

הפרות סדר ברחסי בעקבות נטיעות קקל מוקדם יותר היום

בעקבות נטיעות קק"ל- מהומות ברחבי הנגב
צילום: דוברות המשטרה

שוטרים של משטרת ישראל פעלו היום כנגד מפרי סדר באבטחת נטיעות הקרן הקיימת לישראל בנגב. לוחמי יחידת יואב, לוחמי מג"ב ומתפ"א של משטרת ישראל, איבטחו במהלך היום את פעילות של הקרן הקיימת לישראל באזור מולדה שבדרום. במהלך הפעילות נעצרו 18 חשודים בידוי אבנים לעבר השוטרים והפרת הסדר והם הועברו לחקירה. מאוחר יותר החלו הפרות סדר בכביש 25/צומת שגב שלום. כביש 25 מצומת שרה עד צומת נבטים נסגר לשני הכיוונים. כ-20 דקות לאחר מכן התקבל דיווח כי סמוך לצומת גורל רכבת נוסעים בלמה לאחר שנהג הקטר זיהה כי הונחו אבנים על מסילת הברזל. המכשול הוסר. שוטרים הגיעו למקום, החלו סריקות ונפתחה חקירה. בכביש 25 סמוך לנבטים התקבל גם דיווח אודות יידוי אבנים לעבר אוטובוס ורכב פרטי. לרכב הפרטי נגרם נזק.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה