חדשות

בכירי עמותת עדי נפגשו עם השרה איילת שקד

חדשות10 בנובמבר 2021    דקה אחת
0

השרה שקד אמרה כי זכתה להתרשם מהעשייה הייחודית בכפר

בכירי עמותת עדי נפגשו עם השרה איילת שקד
ישי סגל, דורון אלמוג,איילת שקד, אבי וורצמן, משה סוויל | צילום: יח"צ

האלוף במיל' וחתן פרס ישראל דורון אלמוג יו"ר עמותת עדי ומייסד הכפר "עדי נגב נחלת ערן" נפגש אתמול יחד עם בכירי ההנהלה  אבי וורצמן מנכ"ל הכפר, משה סוויל סמנכ"ל הרגולציה וישי סגל סמנכ"ל הבינוי ,עם שרת הפנים וחברת הקבינט איילת שקד .

במהלך פגישת העבודה התרשמה השרה מהתוכניות שהוצגו בפניה לפיתוח הכפר, הכוללות מודל חדשני של דיור לאנשים עם מוגבלויות ביישוב המרחבי דניאל המוקם בימים אלה בסמוך לכפר. השרה שיבחה את הנוכחים על עשייתם בתחום השיקום בדרום והבטיחה לבוא לבקר בבית החולים השיקומי הראשון שצפוי להיפתח בכפר באפריל 2022.

איילת שקד:" זכיתי להתרשם מהעשייה הייחודית של עמותת עדי והכפר "עדי נגב – נחלת ערן" למען תושבי הדרום ואנשים עם מוגבלויות. בית החולים השיקומי צפוי לתת מענה לכל תושבי הדרום ואני יוצאת בקריאה לאנשי מקצוע מתחומי הרפואה השונים לקחת חלק בעשייה משמעותית בעלת ערך"

הכפר השיקומי "עדי נגב  – נחלת ערן" הוא כפר ייחודי מסוגו בעולם, מרשת מרכזי "עדי" אשר כולל מרכז נוסף בירושלים. הכפר הינו מרכז קהילתי משלב, הנותן מענה טיפולי, שיקומי וחינוכי לכל אדם עם מוגבלות במגוון שירותים – מבית חולים שיקומי ועד מגורים לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת. הכפר מהווה שדה קליני רחב ומאגד שלל של פתרונות שיקומיים לילדים ובוגרים ברמות תפקוד שונות (מלידה או פגיעה נרכשת) במסגרת מעבדות מחקר הפועלות במקום.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה