חדשות

 תינוקת ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום

חדשות4 בנובמבר 2021    דקה אחת
0

תינוקת כבת שנה ננעלה ברכבה בטעות. מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום מהרכב

 תינוקת ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

אמש (רביעי) בשעה 19:30 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב שמואל סטולר בבאר שבע.

שילה אריאל, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק מיד מתנדבים למקום והרגיע את האמא תוך שהוא מעדכן אותה שמקרים כאלו מטופלים בארגון הכי מהר שאפשר.

אוראל לנגר, סג"מ מחוז דרום, אדי ברטוזי, סג"מ סניף באר שבע, גדי קריקסמן, יוסי קריב, אליחי עזריה, ופליקס גרימברג, מתנדבי סניף באר שבע, נענו לקריאה ויצאו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם הם חילצו את התינוקת בשלום, ללא נזק לרכב.

אוראל מספר: "הייתי מנומנם על הספה אחרי יום עבודה כשהתקבלה הקריאה. שמעתי את הצלצול המיוחד שהגדרתי לקריאות כאלו. מיד התחלתי בפעולת הפתיחה יחד עם החברים ותוך כמה שניות התינוקת הייתה מחוץ לרכב. זו תחושת סיפוק אדירה. זה חילוץ שני שלי והאדרנלין בשמיים. האמא התרגשה עד דמעות ממהירות ההגעה והחילוץ הנקי והבטוח."

שילה, מוקדן ידידים שענה לשיחה, מוסיף: "קיבלתי את השיחה במוקד כשהייתי מחוץ לבית. האמא הייתה מעט בלחץ אבל דיברה ברוגע. לקחתי פרטים, הזעקתי מתנדבים והסברתי לאמא שזה מוגדר אצלנו קריאת חירום ויש לזה עדיפות ראשונה. זה מאוד מרגש ומשמעותי להבין שאני עוזר לאנשים בכאלו מצבים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה