חדשות

לא רק בנגב דורשים עונשי מינימום

חדשות11 באוקטובר 2021    דקה אחת
1

כ- 80 ראשי רשויות חתמו השבוע, ביוזמת ראש מועצת להבים יוסי ניסן, על מסמך שדורש עונשי מינימום לפורעים אלימים

לא רק בנגב דורשים עונשי מינימום
יוסי ניסן. צילום: יח"צ

ביוזמת ראש מועצת להבים יוסי ניסן, חתמו השבוע, כ-80 ראשי רשויות מכל רחבי הארץ (כולל הרצליה, רמת השרון וראש העין) על מסמך לשרי ממשלת ישראל והח"כים, המבקש לקבוע עונשי מינימום ומעצר ללא חלופות עד תום ההליכים בעבירות של התפרצות לדירה, גניבת רכב, יידוי אבנים על כלי רכב בצירי תנועה ועבירות אלימות, שוד מזוין ותקיפה בנסיבות מחמירות וסיכון חיים אדם בנתיב תעבורה.

ראשי הרשויות מציינים, שתושבי הנגב (המהווה 60 אחוזים משטחה הריבוני של מדינת ישראל, ומתגוררים בו מאות אלפי תושבים בערים, עיירות, כפרים וקיבוצים) "מקיימים את חזונו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, ומשמשים משענת למדינת ישראל כולה. כל בקשתם היא לנהל חיים שקטים ושלווים ב-ד' אמותיהם. לצערנו, בשנים האחרונות, חלה הידרדרות גדולה בתחושת הביטחון האישית במדינה ובנגב בפרט, לנוכח התגברות מעשי האלימות בכבישים, בבתים וברחובות היישובים. קיימת תחושה רחבה של אובדן משילות והרתעה מול פורעי חוק העושים ככל העולה על רוחם. יש בכוחנו לשלב ידיים, לחולל מהפך ולהשיב את הביטחון האישי לתושבי" המדינה.

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • יוסי

    סוף סוףףףף
    תודה רבה לראש מועצת להבים ושאר ראשי הראשויות שפועלים למען עתיד ילדינו