חדשות

פרויקט שדרוג הרחובות שמריהו לוין ונהריים במרכז האזרחי

חדשות10 באוקטובר 2021    דקה אחת
0

הפרויקט יחל השבוע ויימשך כ-4 חודשים

פרויקט שדרוג הרחובות שמריהו לוין ונהריים במרכז האזרחי

במסגרת התוכנית הרב שנתית לחידוש ופיתוח תשתיות ברחבי העיר לרווחת התושבים ובעלי העסקים, תחל עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית, בימים הקרובים, בעבודות פיתוח ושדרוג התשתיות ברחובות שמריהו לוין ונהריים.

הפרויקט כולל: החלפת תשתיות תת קרקעיות: מים, ביוב וניקוז, חידוש כבישים ומדרכות, החלפת תאורת רחוב, פיתוח נופי וגינון.

שלב א' בפרויקט כולל את רחוב נהריים בין רחוב שמריהו לוין לבית אביסרור. לאחר סיום מקטע זה יחלו עבודות שלב ב' ברחוב שמריהו לוין בין הרחוב יצחק בן צבי לדוד וולפסון.

משך ביצוע הפרויקט כ-4 חודשים (יתכנו שינויים במשך הזמן בהתאם לתנאי השטח).

בכל משך העבודות יתאפשר מעבר להולכי רגל. גישה לחניונים וחניות ציבוריות תתאפשר לאורך כל הפרויקט, למעט חסימות נקודתיות בתיאום מראש. התושבים מתבקשים לעקוב אחר הנחיות השילוט והוראות התמרור ולנהוג בזהירות.

 

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה