חדשות

3 קילו מריחואנה ו"גז קצפת" התגלו סמוך לגנים ובתי ספר

חדשות1 בספטמבר 2021    דקה אחת
0

במשטרה מצאו את הסמים בפעילות לאיתור מפגעים בסמיכות לבתי ספר

3 קילו מריחואנה ו"גז קצפת" התגלו סמוך לגנים ובתי ספר
צילום: דוברות המשטרה

כחלק מהערכות מוקדמת של מרחב נגב במשטרת ישראל לפתיחת שנה"ל תשפ"ב, הנחה מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, לשילוב כלבנים בפעילות מבצעית לאיתור מפגעים פלילים באזור בתי הספר והגנים.

מהלך פעילות שערכו אמש שוטרי נקודת המשטרה בתל שבע ויחידת הכלבנים דרום סמוך לאשכול בית ספר וגני ילדים ביישוב, אותרו כ 3 ק"ג חומר חשוד כסם מסוכן מסוג מריחואנה מוכנים להפצה וכן 10 בקבוקי "גז קצפת".

הפריטים נתפסו ונפתחה חקירה. במשטרה סיפרו כי הם ממשיכים גם הבוקר בפעילותה המבצעית על מנת לאפשר פתיחת שנת לימודים בטוחה. אנו פונים לציבור בכל מקרה של חשד או חשש לפנות למוקד 100 של המשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה