חדשות

חולה קורונה לא מחוסן בן 38 נפטר בסורוקה

חדשות29 ביולי 2021    דקה אחת
0

החולה לא סבל ממחלות רקע אך לא התחסן כנגד קורונה. הוא נדבק ופיתח תסמינים נשימתיים קשים בגללם אושפז. הוא הדרדר במהירות, הונשם וחובר למכונת אקמו

חולה קורונה לא מחוסן בן 38 נפטר בסורוקה
צילום אילוסטרציה: INGIMAGE

חולה קורונה בן 38 נפטר ביחידה לטיפול נמרץ. הוא לא סבל ממחלות רקע אך לא התחסן כנגד קורונה. הוא נדבק ופיתח תסמינים נשימתיים קשים בגללם אושפז. הוא הדרדר במהירות, הונשם וחובר למכונת אקמו.
פרופ' מוטי קלין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בסורוקה: "לצערנו, העובדה שהיה צעיר ולא סבל ממחלות רקע לא סייעו לו בהתמודדות עם המחלה הקשה. הסיפור העצוב רק מדגיש את חשיבות ההתחסנות. בגלים הקודמים בטרם היה חיסון זמין, היינו עדים לצעירים עם מחלה קשה שמצבם החריף במהירות ולמרבה הצער חלקם לא שרדו. חשוב להפנים את המשמעות של חומרת המחלה, וכרגע כשהחיסון יעיל וזמין ללכת להתחסן״.
במחלקה פנימית קורונה וביחידה לטיפול נמרץ בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 6 מטופלים:
3 במצב קשה, ו3 במצב בינוני עד קשה.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה