חדשות

מנהל חדש לאגף האירועים בבאר שבע

חדשות20 ביולי 2021    דקה אחת
1

נוריאל שבת נבחר למנהל אגף האירועים העירוני

מנהל חדש לאגף האירועים בבאר שבע

הנהלת 'כיוונים' הודיעה היום ( שלישי, 20/7) על בחירתו פה אחד של נוריאל שבת למנהל אגף האירועים העירוני. נוריאל יחליף את אביב בן ישי ששימש בתפקיד בעשור האחרון.

נוריאל, בן 44 נשוי לאדווה ואב לשלושה, הינו בוגר תואר ראשון במדעי החברה והרוח ותוכנית מנדל למנהיגות בתרבות.

הוא החל את דרכו הציבורית לפני כשני עשורים באגף הצעירים העירוני. בשנת 2004 עבר למרכז הצעירים ושימש בתפקידים שונים, עד למינויו כמנהל המרכז לפני כעשור.

במהלך השנים, נוריאל ניהל פסטיבל רבים ובהם את פסטיבל סמילנסקי ופסטיבל הסרט הקצר, אותו אף יזם ונמנה על מפיקיו ושיתף פעולה עם מנהלת העיר העתיקה והתיירות, פסטיבל הפרינג', יריד הוינטאז', קיץ ברחבה ועוד.

שבת, שבעצמו כותב, מלחין ושר, הקים עם חבריו למרכז את בוראס – מיזם לתרבות עצמאית ותוכניות רבות נוספות שנועדו לקדם אמנים בתחילת דרכם (מקורוק, הועדה לעידוד יצירה, להקת צעירי באר שבע, שבמשך שנים, אף שימש כמנהלה המוסיקלי).
לאחר שנה וחצי של עצירת המופעים והפסטיבלים צפוי נוריאל שבת להתמודד עם אתגרים רבים: "אני נרגש מהבחירה ומודה על האמון. ארצה להמשיך את התנופה בתחום התרבות והאמנות ולצד פסטיבלים ואירועים גדולים, לקדם אירועי נישה, בעלי תוכן אמנותי, המקדמים אמנים ועסקים מקומיים".

שלומי נומה, מנכ"ל 'כיוונים': "אני שמח על הבחירה בנוריאל ומאחל לו הצלחה רבה. כמי שצמח במערכת העירונית בשנים האחרונות. נוריאל איש יצירתי ומוכשר ובטוחני כי יוביל את העשייה התרבותית בעיר, יחד עם צוות האגף, לרווחת תושבי העיר והאזור".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד. האיש הנכון במקום הנכון!!!!