חדשות

ראשי הרשויות בנגב קוראים להרגעת הרוחות

חדשות13 במאי 2021    דקה אחת
0

*ברגעים אלה, ראשי הרשויות בדרום מתכנסים להערכת מצב ודרישה להרגיע את הרוחות באזור

ראשי הרשויות בנגב קוראים להרגעת הרוחות

ראש עיריית באר שבע יחד עם ראשי רשויות מכל אזור הנגב נפגשו הבוקר בקריאה להרגיע את הרוחות, לסיים את האלימות. ראשי הרשויות קראו בקול אחד להפסיק את האלימות בין שני הצדדים. ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד ויו"ר מועצת הנגב: "אני שמח על המפגש הזה. לא נאפשר מצב בו שכנים, חברים ושותפים נמצאים במצב של עימות.לא מקובל עליי שמתנהלת מערכה על הכבישים לערד ואנחנו מוצאים עצמנו חסומים ונצורים. הגעתי לכאן לדרוש שינוי במצב הן מכל ראשי הרשויות והן מהממשלה והמשטרה".
את הדברים אמר בן חמו בכינוס חירום של ראשי רשויות בנגב המתקיים עכשיו במועצת ערערה בנגב, במטרה לקרוא לתושבים להחזיר את השקט ולהרגיע את הרוחות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה