חדשות

טובול במקום בוקר, מזוז במקום כרדי

חדשות11 באפריל 2021    דקה אחת
0

מועצת העיר באר שבע אמורה לאשר בישיבתה הבאה את הרוטציה בין ארבעה ראשי סיעות, שקיבלו כל אחת שני מושבים במועצה

טובול במקום בוקר, מזוז במקום כרדי
הרב גדי מזוז צילום ארכיון שבע

הזמן עובר מהר כשנהנים: מועצת העיר באר שבע אמורה לאשר בישיבתה הקרובה, ב-5.5.21, את הרוטציה בסגנות ראשות העירייה בין ארבעה ראשי סיעות.

כזכור, בבחירות האחרונות למועצה, שהתקיימו בנובמבר 2018, קיבלו כל אחת מארבע הסיעות הבאות שני מושבים במועצת העיר: ש"ס בראשות סגן ראש הרשות עופר כרדי, "הבית היהודי" בראשות סגן ראש העירייה לשעבר הרב גדי מזוז, "גשר" בראשות שמעון טובול ו"הליכוד" בראשות שמעון בוקר. כתוצאה מכך, נענו ארבעת ראשי הסיעות המדוברות להצעתו של ראש הרשות רוביק דנילוביץ', לחלק את הקדנציה בת חמש השנים ביניהם, כך שכרדי יכהן בחצי הראשון של הקדנציה והרב מזוז יחליפו, ובוקר ימונה לסגן ראש העירייה למשך שנתיים וחצי וטובול יחליף אותו.

ואכן, במהלך כשנתיים וחמישה חודשים, כיהן כרדי כסגן ראש הרשות ומחזיק תיק הרווחה, ובוקר מונה לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק האחזקה העירונית. כעת, יירש טובול את בוקר בסגנות, כאשר ככל הידוע הסגן היוצא בוקר ימשיך בינתיים בתיק האחזקה העירונית. במקביל, יחליף הרב מזוז את כרדי גם כמחזיק תיק הרווחה.

נזכיר רק, שמזוז כבר החזיק בתיק הרווחה במשך כ-10 חודשים, כסגן ראש הרשות, בין ינואר לדצמבר 2013, לאחר שראש סיעתו דאז, אבי וורצמן, הושבע כח"כ במסגרת סיעת "הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט.

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה