חדשות

מבאר שבע לתפארת מדינת ישראל

חדשות1 באפריל 2021    3 דקות
0

ציפי הרפננס נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות

מבאר שבע לתפארת מדינת ישראל

 

בהחלטה משותפת שהתקבלה על ידי השרים הממונים: שרת התחבורה – מירי רגב ושר התרבות והספורט – חילי טרופר, אושרו המלצות הוועדה הציבורית לבחירת המועמדים להשאת משואה בטקס לציון 73 שנות עצמאות למדינת ישראל.

ציפי הרפנס, (44) מנהלת את תיכון אמי"ת טכנולוגי בבאר שבע מזה 8 שנים. שנת הקורונה הייתה אחת מעתותיה המאתגרות ביותר של מערכת החינוך. עובדות ועובדי ההוראה המציאו עצמם מחדש, לא רק כמורים ומנחים "בשלט רחוק", אלא גם כתומכים מנטאליים לתלמידיהם שהיו ספונים בבית. ציפי הביאה לידי ביטוי את האחווה הישראלית לא רק בתפקודה למופת כמנהלת בית ספר בעת המאתגרת הזאת, אלא גם עת שנודע לה שתלמידה צפוי לעבור השתלת כליה וליוותה אותו לאורך כל השיקום ואף התנדבה למשמרות שמירת לילה לצדו והפכה לחלק בלתי נפרד ממשפחתו הקרובה. הרפנס נמצאת בתחום ההוראה מזה 25 שנה, לתיכון אמי"ת טכנלוגי בבאר שבע הגיעה לפני כ-8 שנים לאחר שנים רבות באולפנת אמי"ת אוריה בעיר בה ניהלה וריכזה את מקצוע מדעי המחשב. תלמידה של הרפנס, שעבר את הליך ההשתלה בהצלחה קיבל את תרומת הכליה באמצעות ארגון ״מתנת חיים״ מיסודו של הרב ישעיהו הבר ז״ל שנפטר השנה ממגיפת הקורונה. העמותה מציינת בימים אלה 1000 תורמים ונתרמים. סיפורם של ציפי ותלמידה מגלם בתוכו את שרשרת החסד הישראלית של נתינה בגוף ובנפש ומכל הנשמה.

בהמשך להחלטת השרים הממונים הוחלט כי ביום העצמאות ה-73 תעלה מדינת ישראל על נס את "האחווה הישראלית" ותצדיע לאזרחים ואזרחיות הפועלים לטיפוח החוסן החברתי בישראל ולהעמקת המשותף והמאחד.

השרים הממונים שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר: "שמחנו לבשר לציפי הרפנס על הבחירה בה להשיא משואה ביום העצמאות ה- 73 למדינת ישראל. ציפי, מנהלת מצטיינת במערכת החינוך בבאר שבע, מייצגת את מסירות הנפש, המחויבות והערכיות של עובדות ועובדי ההוראה בישראל בכל עת ובמיוחד בימי קורונה. עובדי מערכת החינוך בישראל התגייסו בכל מאודם ויצירתיותם על מנת להעשיר את תלמידי ואת תלמידות ישראל, בידענות ובעולם רוחני וערכי, בעתות הסגר, הריסון המהודק והחזרה לספסל הלימודים, שבין הסגרים. אנשי ונשות החינוך המציאו עצמם מחדש והצליחו, על אף האתגרים, להגיע ללבבות התלמידים ולהעשיר את עולמם בידע.
ציפי, מנהלת, שהיא לתפארת מדינת ישראל, תמכה בשנה החולפת, בתלמידה, שעבר השתלת כליה. ציפי היוותה לו, כלשונו, 'אמא שניה', עת לא משה ממיטת חוליו אף בלילות. תלמידה של ציפי, שלו דאגה בכל מאודה, זכה לתרומת כליה דרך ארגון החסד המופלא מיסודו של הרב הבר ז"ל, שנפטר בדמי ימיו ממחלת הקורונה.

סיפורה של ציפי, שלתוכו שזורים סיפוריהם של תלמידה ושל ארגון החסד "מתנת חיים", מאפיינים יחד את שפע הטוב, הנתינה והאחווה הישראלית במלוא מובנם.

ציפי היקרה, במעשייך ובקשר, שאת יוצרת עם תלמידייך ומשפחותיהם, את מביאה לידי ביטוי את הערכים הנעלים ביותר במקצוע החשוב והמרכזי ביותר בכל חברה, החינוך. את, חברותייך וחברייך, עובדי ההוראה, 'הדואגים לדורות ומחנכים אנשים' מהווים את עמוד השדרה של החוסן הרוחני שלנו, המסד לילדי ישראל. מערכת החינוך הישראלית התברכה בך וביכולתה לחולל פלאים של נתינה, של אהבת הזולת ושל אור גדול של לכידות ואחווה בחברה הישראלית."

הטקס יערך בערב יום העצמאות, אור ל-ג' באייר ה'תשפ"א, 14 באפריל 2021.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה