חדשות

מסמי שמעון לחברת "טבע"

חדשות22 במרץ 2021    דקה אחת
0

כיצד הצליחה צעירה מערד להגיע לאחת מחברות התרופות הגדולות בעולם

מסמי שמעון לחברת "טבע"

יוליה אושליק, בוגרת המחלקה להנדסה כימית ב-SCE המכללה האקדמית ע"ש סמי שמעון ותושבת ערד במקור, השתתפה באחרונה בפאנל הבוגרים והבוגרות של המכללה, שהתקיים במסגרת השבוע הפתוח הווירטואלי של SCE, וסיפרה על הדרך שעשתה מהשיעור הראשון שלה בקמפוס באר שבע עד לתפקידה הנוכחי כמהנדסת בחברת "טבע".

היא שיתפה: "זאת הייתה חוויה לא פשוטה, אבל מעצימה. למדתי המון דברים על עצמי, בין היתר שאני מסוגלת להתגבר על אתגרים. במהלך הלימודים, עבדתי כאנליטיקאית במפעל 'קמהדע'. טעמתי מהעולם האמיתי, והבנתי איך התעשייה עובדת ואיפה אני רוצה להשתלב. לאחר מכן, התמיינתי לתפקיד במחלקת איכות במפעל 'טבע'. כיום, אני אחראית על האיכות של התכשירים המיוצרים באתר 'טבע' כפר סבא".

אושליק ציינה כיצד היא תורמת לעולם טוב יותר, באמצעות עבודתה: "מבחינתי, כל מטרת המחלקה היא לדאוג לבריאות החולים. יומיום אני בוחנת סוגיות איכות שונות במוצר, ומה שמוביל אותי זה הרצון לספק תרופה עם יעילות גבוהה, ללא פגיעה בגוף האדם".

ולסיום, יש לה גם טיפ לבוגרי תאי ההנדסה העתידיים: "הכי חשוב זה להפסיק להקשיב לרעשים מסביב. המון אנשים יגידו לכם שאפשר להצליח בלי תואר או שהתואר לא מקנה לך שום יתרון, אבל לפחות בתחום שאני עוסקת בו זה פשוט לא נכון. ודבר נוסף, נסו להשתלב בתעשייה כבר במהלך הלימודים; זה יעזור לכם להבין במה הייתם רוצים להתעסק כשתסיימו את התואר, ויעניק יתרון עצום על פני אנשים שלא עבדו במהלך התואר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה