חדשות

"רץ ממקום למקום כמו בן 16"

חדשות8 במרץ 2021    3 דקות
0

כך אומר סגן ראש עיריית באר שבע ויו"ר מועצת סניף "הליכוד" בעיר שמעון בוקר, על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שערך אתמול כנס בחירות בבירת הנגב

"רץ ממקום למקום כמו בן 16"
חנכו את הבר בפאב ה"ברבסבא". נתניהו במרכז, עם בוקר וזגדון | צילום: טופז לוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים אתמול (ראשון) כנס בחירות במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע. סגן ראש העירייה ויו"ר מועצת סניף "הליכוד", שמעון בוקר, סיפר שבתחילה תוכנן כנס גדול יחסית, אך לנוכח מגבלות הקורונה, הוא וחבריו בסניף מפלגת השלטון בעיר נאלצו לבטל הגעה של מוזמנים לאירוע: "בהתחלה, אמרו לנו שאפשר לקיים את הכנס ב-75 אחוזי תפוסה באולם, ואחר כך עד 300 איש. לקחנו אולם של 450 מקומות, והתברר שאפשר להכניס אליו רק 176 אנשים. לכן, נאלצנו לעצור את ההזמנות שיצאו לאנשים, וקראתי למי שאין לו הזמנה לא להגיע למשכן. זה הדבר היחיד שאני מצטער עליו, שבמקום לקרוא לאנשים, הייתי צריך לעצור אותם מלהגיע לכנס".

בין מארגני ביקורו של נתניהו בבירת הנגב היו בכירי "הליכוד" בעיר, ביניהם יו"ר הנהלת הסניף הרווה מיימון, ראש העירייה לשעבר דוד בונפלד, סגני ראש הרשות לשעבר יוסי בננו ואנדרי אוזן ואלי בוקר, עו"ד רפי בוקר ומאיר דעי. במהלך הביקור הגיע נתניהו לאולמי "אגמים" בניהולו של שלום ג'יבלי ובירך חתן וכלה טריים שהתחתנו באותו היום.

ביקר באולמי אגמים. מנהל השיווק של אגמים עידן טל עם נתניהו

בוקר: "ביקשתי מביבי שיביא את המנכ"ל של חברת 'פייזר' לבאר שבע, והוא הנהן לי בראש, ואמר שראה את המכתב של ראש העירייה רוביק דנילוביץ', שביקש ממנו לפעול להקמת מפעל לייצור חיסוני קורונה של החברה בבאר שבע. הוא אמר שהמקום הנכון זה באר שבע, והודיתי לו כמובן על כל מה שעשה למען העיר. ביבי דיבר על ההתפתחות של באר שבע ופרגן מאוד לראש העירייה. הוא הדגיש שבאר שבע הפכה בעשור האחרון לדבר מדהים, ואמר לי בהתלהבות של ילד: 'איזו עיר נהייתה לכם'! ביבי מאוד מאוד אוהב את באר שבע, וציין בפניי שהוא מגשים לבן גוריון את החלום שלו. תשמע, הבן אדם רץ ממקום למקום כמו בן 16, עם חמישה שישה כנסים ביום".ויו"ר מועצת הסניף מציב לעצמו מטרת בחירות לא פשוטה כלל להשגה: "הבטחתי לביבי שאני אביא לו עוד 5 אחוזי תמיכה של באר שבעים ב'ליכוד', מעבר למה שהיה בבחירות הקודמות; אני רוצה להביא בין 62 ל-65 אחוזי תמיכה במפלגה, וכבר נכנסתי היום לאטרף של עבודה, כדי לעמוד בזה. אנחנו רואים את החום שאנו מקבלים בבאר שבע, כשאנחנו עומדים בצמתים. מה שצריך זה רק שה'ליכודניקים' ילכו להצביע, ואז אנו מגיעים ל-39, 40 מנדטים".

על השאלה האם ההאשמות נגד נתניהו על ניהול משבר הקורונה יפגעו בו גם בקרב המצביעים בבאר שבע, משיב בוקר בשלילה רבתי: "הקורונה זו מגפה עולמית, אז מה זה כבר יכול להשפיע? ואל תשכח גם שהוא הביא את החיסונים, ועכשיו עשה הזמנה של עוד 36 מיליון חיסונים, כך שאנחנו רגועים לעוד 3 שנים".

אגב, במהלך הכנס העלה נתניהו את יועצו הפוליטי טופז לוק שחיקה את פרשן קשת 12 אמנון אברמוביץ'

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה