חדשות

3 נפגעים בשריפה בערד

חדשות6 במרץ 2021    דקה אחת
0

כוחות כיבוי עבדו בשעה האחרונה בשריפה שפרצה בערד וחילצו 3 נפגעים

3 נפגעים בשריפה בערד

בשעה האחרונה התקבלו במוקד 102 של מחוז דרום מספר דיווחים על שריפה בבניין ברחוב אופק בערד. למקום הוזנקו מספר צוותי כיבוי יחד ומתנדבים מתחנת ערד בפיקודו של מפקד התחנה טפסר משנה גרשון כלימי.

לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו אש וודאית בבניין בן 4 קומות ועשן אשר משתחרר מכמה דירות בבניין במקביל.
לוחמי האש החלו מיד בפעולות משולבות של כיבוי השריפה בקומה הראשונה ובמקביל סריקה לאיתור לכודים. בשלב זה פונו מהבניין ע"י לוחמי האש מספר דיירים שככל הנראה שאפו עשן והם מטופלים במקום ע"י מד"א. כמו כן מהמקום פונה אדם מבוגר כבן 70 ששאף עשן לבית החולים במצב קל/בינונ לאחר שחולץ ע"י לוחמי האש ומתנדבים.
לוחמי האש ממשיכים בפעולות סריקה וכיבוי בדירה הבוערת ובמקביל חילוץ דיירים מהקומות העליונות בעקבות חדירת עשן.

טפסר משנה גרשון קלימי מפקד תחנת דימונה אשר נוכח במקום: " מדובר באירוע מורכב מאוד בו ישנם מספר רב של לכודים בדירות עקב חדירת העשן מהקומה הראשונה. לוחמי האש מבצעים פריצה של דלתות הדירות מכל הקומות ופינוי דיירים במקביל לפעולות הכיבוי".

לאחר פעולות מהירות ומצילות חיים של לוחמי האש והמתנדבים הושגה שליטה על השריפה בדירה בערד.
בוצע פינוי מלא של כלל הדיירים בבניין כאשר סה"כ נפגעו משאיפת עשן 3 דיירים כשאר אחד מהם פונה במצב קל/בינוני. נזק כבד נגרם לבניין ולדירה שבערה והחלה חקירה במקום של חוקר שריפות מכבאות והצלה דימונה.
במקום נוכח מפקד המחוז טפסר שמוליק פרידמן אשר הגיע לזירה " בזכות הפעולות המהירות ומצילות חיים של לוחמי האש והמתנדבים ניצלו חייהם של הדיירים. אנו מבקשים מכל דייר לשמור על חייו ועל חיי יקיריו ולהתקין בדירה גלאי עשן אשר מתריע בזמן אמת ומציל חיים וכך להחלץ מהדירה בזמן וללא נפגעים. אנו שבים ומזכירים התקינו גלאי עשן והצילו חיים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה