חדשות

פועלים לחיזוק תחושת הביטחון

חדשות22 בפברואר 2021    דקה אחת
0

עיריית באר שבע והמשטרה מרחיבים את נקודת השיטור והפיקוח בפארק נחל באר שבע

פועלים לחיזוק תחושת הביטחון

במסגרת פעולות העירייה יחד עם משטרת באר שבע לחיזוק תחושת הביטחון האישי ואכיפת החוק תורחב נקודת השיטור והפיקוח בפארק נחל באר שבע. נקודת השיטור והאכיפה, הפועלת 24 שעות ביממה, תכלול נוכחות מוגברת של כוח אכיפה – השיטור העירוני, המכיר את צרכי פארק נחל באר שבע ומאפייניו. הפעילות כוללת בין היתר שמירה על הסדר הציבורי, מניעה ואכיפת עבירות בתחומי איכות חיים, מתן פתרונות משטרתיים וקהילתיים לרווחת התושבים ובפרט תושבי שכונת הפארק וכמובן לרווחת המבקרים במקום.

בעירייה ציינו כי יחד עם משטרת ישראל ימשיכו לפעול בכוחות משותפים ובמסגרת כל האמצעים העומדים לרשותם לשמירה וחיזוק תחושת הביטחון בקרב התושבים.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה