חדשות

מקדמים פתרונות חדשניים בתחום החינוך

חדשות18 בפברואר 2021    דקה אחת
0

סיכום מיזם אתגר החדשנות הטכנולוגית בחינוך של עיריית באר שבע

מקדמים פתרונות חדשניים בתחום החינוך
צילום אילוסטרציה: ingimage

במסגרת פעילות עיריית באר שבע לקידום איכות החיים בעיר לרווחת התושבים וכחלק ממגמה מואצת לפיתוח אמצעים חדשניים בתחום החינוך, נערך היום (חמישי) אירוע סיכום והצגת הרעיונות במיזם 'אתגר החדשנות הטכנולוגית בחינוך' של באר שבע.

מטרת האתגר במסגרתו פורסם לפני מספר שבועות קול קורא, לאנשי חינוך ויזמי טכנולוגיה חינוכית, לתושבי העיר, לבנות ובני נוער, לקדם ולהפיץ רעיונות חדשניים ומודלים פורצי דרך של שימוש בטכנולוגיה להוראה היברידית וכן לעודד חדשנות טכנולוגית במערכת החינוך. האתגר מתקיים ביוזמת עיריית באר שבע, בהובלת מנהל החינוך ואגף חדשנות ומערכות מידע בשיתוף START,  החטיבה לחדשנות טכנולוגית במשרד החינוך. האתגר נוסח על בסיס צרכים מרכזיים שעלו מתוך הקהילה החינוכית של העיר, במטרה לקדם את איכותה וחדשנותה בהתמודדות עם שגרת החיים החדשה.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ': " האתגר הטכנולוגי מצטרף למסורת של אירועי חדשנות ויזמות במטרה לעודד מעורבות תושבים, אנשי חינוך ויזמים לקחת חלק פעיל בקידום ופיתוח מיזמים בשלל תחומים בבאר שבע. מהלך זה הוא   אחד מיני רבים שיסייעו לתושבים ולמערכת החינוך להתאים את המציאות העירונית למציאות החדשה. בעידן של היום עיר שהיא לא חדשנית, יזמית ושיתופית – לא רלוונטית".

מ"מ וסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, ד"ר חפצי זוהר: "תקופת הקורונה מהווה זרז לחדשנות טכנולוגית בתחום החינוך כמו גם במגוון תחומים אחרים. חיזוק הSTEM (מדעים, הנדסה וטכנולוגיה) בעיר באר שבע תוך עידודן של יוזמות חינוכיות בתחום חשוב מאין כמוהו בהתמודדות עם אתגרי העיר. מדובר בגישה חינוכית חדשנית וערכית המאפשרת לכלל השותפים לקחת חלק במהלכים משמעותיים בעיצוב העתיד".

מנהל אגף חדשנות, מערכות מידע ותקשורת בעיריית באר שבע, יהוד מרסיאנו: "המיזם המנצח יזכה למנטור מלווה וסיוע מהעירייה אשר יקדם את הפרויקט ליישום, במטרה להטמיע את הפרויקט ולהביאו לביצוע במהירות האופטימלית".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה