חדשות

מגדל החיות של דנה

חדשות26 בינואר 2021    דקה אחת
0

מה עושה גננת שנמצאת בשבתון ובסגר? ממציאה משחק

מגדל החיות של דנה

דנה אנקרי מבאר שבע, גננת בגן אגס היא גננת כבר 11 שנה. השנה, אנקרי נמצאת בשנת שבתון  ותוסיפו לזה את הקורונה והסגר ותקבלו זמן טוב לחשיבה: "בגלל שאני בשנת שבתון ובגלל הקורונה והשעמום התחלתי לחפש מה לעשות. התחלתי ליצור מעגל חדש לפעילויות לגן בשנה הבאה ופתחתי קבוצה בפייסבוק שם העליתי כל מיני תכנים, משחקים, דפי עבודה ופעילויות שאפשר לעשו עם הילדים בסגר. תוך כדי שאני מעלה כמה משחקים עלה לי רעיון לאיזה משחק עם קלפים וחיות".

אנקרי הגתה את המשחק "מגדל החיות", משחק לילדים בגילאי 2-6 : "בדקתי אם יש משחק כזה בשוק וראיתי שהוא לא קיים. יש משחקים דומים אבל כמו שאני חשבתי אין. לא ידעתי איך מוציאים משחק והתחלתי לבדוק. יצרתי קשר עם חברת הוצאה לאור שהתעניינו במשחק וקיבלתי מהם הצעת מחיר למהדורה ראשונה. בגלל שהמחיר מאוד גבוה חשבתי לגייס את הסכום דרך מימון המונים. בעצם האנשים אמורים לתמוך, קונים את המשחק במכירה מוקדמת וככה עוזרים לי להגיע לסכום שאני צריכה".

לפני שבועיים היא החלה בקמפיין גיוס הכספים ומתוך 55 אלף שקלים היא עומדת כרגע על כ-17 אלף שקלים: "יש לנו עוד חודש וחצי לגייס את הכסף. המשחק הוא לילדים בגילאים שונים בכמה רמות. יש 30 כרטיסיות של חיות, שעומדות אחת על השנייה ו40 כרטיסיות של חיות. הילדים צריכים לסדר את החיות כמו בכרטיסיה. אם יש אריה שעומד על גמל אז הילדים צריכים לסדר את החיות כמו בכרטיסים לפי הזווית של החיה ומי ראשון ומי אחרון. זה תאים לגילאי שנתיים עד 6 ואפשר לשחק לבד או עם ההורים. יצרתי לעצמי דגם ונתתי לילדים שלי להתנסות והם מאוד אהבו את המשחק".

 

לתמיכה בעמוד ההד סטארט של הספר : https://headstart.co.il/project/62334

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה