חדשות

אפס סובלנות

חדשות26 בינואר 2021    דקה אחת
0

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' שוחח הבוקר עם השר לביטחון פנים בנוגע לריבוי מקרי האלימות והפשיעה בבאר שבע

אפס סובלנות

ראש עיריית באר שבע קיים הבוקר שיחה עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפקדי המחוז הדרומי במשטרה: "באירועים האלימים האחרונים נחצו קווים אדומים וכראש עיר, אינני יכול להשלים עם תופעה חמורה שכזו, אשר פוגעת בביטחונם האישי של כל תושבי המטרופולין. חשוב להדגיש שאותם פורעי חוק, מכתימים ציבור שלם מקרב האוכלוסייה הבדואית במרחב הנגב, שרובה המכריע חיה לצידנו בשותפות מלאה במגוון תחומי החיים. יש לציין כי האלימות לא פוסחת גם על היישובים הבדואים בנגב ותושביהם" אמר דנילוביץ' והמשיך: "אני מודה לשר אוחנה ולמפקדי המשטרה על האוזן הקשבת ועל ההיענות החיובית לדרישתנו. השר התחייב כי יינתן מענה יסודי, מתמשך וארוך טווח שיכלול את כל האמצעים הדרושים: תוספת של כוח אדם, הקמה של עמדות שיטור ותחנת משטרה נוספת בפארק נחל באר שבע, התמקדות בסיכול פשיעה והתייחסות מחמירה לכל אירוע – אפס סובלנות!
סיכמתי עם השר שיגיע לסיור בעירנו על מנת להתרשם מתנופת הפיתוח ומצורכי הביטחון הגדלים של אזור הנגב. בימים הקרובים נתכנס ראשי הרשויות בנגב (יהודים ובדואים), נשתף פעולה במשימה חשובה זו של החזרת הביטחון האישי ונצא בקריאה חד משמעית למאבק עיקש ונחוש בפורעי החוק! בסוגיה זו אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא מכל הגורמים, יהודים ובדואים החיים בנגב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה