חדשות

"אנו משוכנעים שאבי נרצח"

חדשות17 בינואר 2021    דקה אחת
0

כך אומרת משפחתו של ד"ר אבי הרלב שנמצא ללא רוח חיים ביער להב

"אנו משוכנעים שאבי נרצח"
צילום: באדיבות מועצת הר חברון

בשבוע שעבר נמצא אבי הרלב ללא רוח חיים ביער להב. בימים שלאחר מכן התעוררו שמועות לגבי נסיבות מותו. במשפחתו דוחים את הטענות ובהודעה שהוציאו כתבו כי : ״אנו דוחים את השמועות המופרכות אודות נסיבות מותו של אבי שנפוצו מאז מותו. אנו משוכנעים מהרגע הראשון שאבי נרצח.
עתידו של אבי היה לפניו בכל המישורים. הוא היה אדם פעיל מאוד, חיוני ואופטימי, איש משפחה אהוב על רבים ורופא מצטיין באמצע הקריירה המקצועית.
רק בימים האחרונים אבי פעל והשתתף בתכנון תכניות לעתיד, הן בנושאים הנוגעים ליישוב, והן במסגרת ההתנדבות לשירות המילואים אותו התכוון להמשיך, כפי שסיכם עם מפקד החטיבה שעות ספורות לפני מותו – וכפי שסיפר המח"ט בהלוויה הצבאית שנערכה לאבי".

המשפחה המשיכו וביקשו מהמשטרה למצות עד תום את החקירה אודות מוטו: "אנחנו קוראים למשטרת ישראל לבחון באופן יסודי את כל כיווני החקירה, כולל האפשרות לאירוע לאומני. נציין כי באירועים דומים בעבר (כגון במקרי הרצח של הרב משה טלבי ושל ירון גיספן ז״ל) הרושם הראשוני של גורמי החקירה, שמדובר באובדנות, התברר כשגוי. במיוחד במקרה זה, כשאבי היה בדרכו משירות מילואים ולבוש מדי צה"ל, נדרשת בדיקה מקיפה וממצה. אנחנו מבקשים ומצפים ממשטרת ישראל וגורמי הביטחון, אותם אנו מעריכים ומוקירים מאד, להמשיך ולמצות את החקירה עד תום ולמצוא את המפגעים"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה