חדשות

חשד לרצח אישה בירוחם

חדשות4 בינואר 2021    2 דקות
0

אישה כבת 53 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה

חשד לרצח אישה בירוחם
צילום: באדיבות תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה הבוקר בירוחם.  במשטרת ישראל התקבל הבוקר דיווח אודות חשד לאירוע אלימות בירוחם, עת דווח על אישה מחוסרת הכרה בביתה.
כוחות משטרה ורפואה במקום, הבעל נעצר והועבר לחקירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותה של אישה כבת 53.

פאראמדיק מד"א, יגאל אסייג , סיפר: "כשהגענו למקום, השוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו אשה כבת 53 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות , היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו בפעולות החייאה ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה".
על פי החשד, במהלך ויכוח בין בני הזוג חנק הבעל למוות את אשתו. על הגופה לא נמצאו סימני אלימות אחרים.

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה: "הבחירות מעניינות את הממשלה והכנסת הרבה יותר מחייהן של מאות אלפי נשים שחיות במעגל האלימות בישראל. הפוליטיקאים שלנו, מכל המפלגות, יוציאו מיליארדים על מערכת בחירות נוספת אך את התכנית למאבק באלימות במשפחה שהממשלה עצמה אישרה הם לא מצליחים לתקצב מאז שנת 2017. שנה חדשה החלה אך גל הטרור נגד נשים נמשך ולא עצר לכבודה- אני קוראת לכל אישה במצוקה וגם לכל מכר, שכן או קרוב משפחה שחושד שאישה בקרבתו נתונה לטרור- לא להסס ולפנות לגורמים המקצועיים. זו באמת הצלת נפשות".

טל אוחנה, ראש המועצה המקומית ירוחם: ״אנחנו המומים וכואבים עם המוות הנורא והמיותר שאירע הלילה. לצערנו קיבלנו תזכורת מצמררת לכך שאלימות כלפי נשים הינה מגפה שמסרבת להיעלם מהעולם. למגפה הזו אין חיסון, ורק באמצעות תכנית חירום לאומית נוכל למגר אותה. ב6:30 קיבלתי את ההודעה. אין מחזה קשה מזה. מדובר בתושבת חדשה בירוחם, שקיימה חיים נורמטיבים ונרצחה על ידי בן זוגה. הם לא היו מוכרים לשירותי הרווחה המקומיים. אנו נבצע תחקיר עומק כדי להבין מה יכולנו לעשות יותר ואיך מונעים את הרצח הבא. אנו מחבקים את בני המשפחה והקרובים ונעמיד לרשותם כל סיוע שידרש. התופעה הזו חייבת להיפסק״.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה