חדשות

האחות הצטרפה לאחיה חבר ועד דיירי משען באר שבע

חדשות28 בדצמבר 2020    דקה אחת
0
האחות הצטרפה לאחיה חבר ועד דיירי משען באר שבע
צילום: יח"צ

בשבועות האחרונים הצטרפו מספר דיירים חדשים לבית הדיור המוגן משען בבאר שבע. אחת מהם היא הגברת זיוה מרום, שבמקרה או לא היא גם אחותו של לואיס אשכנזי דייר ותיק במשען באר שבע ומי שמשמש כחבר ועד הדיירים שם.

האחות ששמחה להצטרף לאחיה במשען באר שבע לא הסתפקה בכך ואף כתבה מכתב תודה להנהלת הבית . בין היתר כתבה גב' זיוה מרום "… לארוז מזוודה קטנה ולצאת לדרך חדשה. נפרדים מהבדידות לחברה מחבקת ועל השינוי הזה אתם האוזן הקשבת שלנו.. תודה לכם על הכל"

צוות הבית היה נרגש מאוד לקבל את מכתב התודה מהדיירת החדשה ואמר כי העבודה עם דיירי משען באר שבע היא הגדר שליחות והכרת הטוב כלפי דור המייסדים.
בשבועות האחרונים הופיעו ותיקי הזמר הישראלי בפני דיירי משען באר שבע והסבו להם עונג רב. מיד לאחר הסרת הסגר השליש יחלו ערב ישירה וספרות עם השורה הראשונה של גיבורי התרבות של ישראל.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה