חדשות

שר הפנים דרעי: לבחון העברת המועצה התעשייתית נאות חובב לבאר שבע

חדשות6 בדצמבר 2020    דקה אחת
0

שר הפנים אריה דרעי קיים ביום חמישי ישיבת עבודה מקצועית בעיר באר שבע יחד עם ראש העיר רוביק דנילוביץ' ומנכ״לי משרד הפנים ומשרד הפריפריה, הנגב גליל

שר הפנים דרעי: לבחון העברת המועצה התעשייתית נאות חובב לבאר שבע
צילום: יעקב כהן

הישיבה התקיימה בהשתתפות צוות לשכת השר, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפריפריה אריאל משעל, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מור יוסף, צוותי העירייה ונציגי ש"ס בעיר.
השר דרעי, הכריז בישיבת עבודה בעיריית באר שבע בפני ראש העיריה, רוביק דנילוביץ כי הנחה לפרסם כתב מנדט לבחינת איחוד המועצה התעשיתית נאות חובב לבאר שבע. ועדת הגבולות תבחן ותעביר את המלצותיה בקרוב לשר הפנים אריה דרעי.
המועצה התעשייתית נאות חובב זוכה לארנונה בסך עשרות מיליוני שקלים בשנה. במידה והמועצה התעשייתית נאות חובב תאוחד עם העיר באר שבע, יועברו הכנסות אלה לעיריית באר שבע בנוסף להוספת אלפי מקומות עבודה לעיר באר שבע וסביבתה

השר דרעי: "העיר באר שבע חייבת את חוק באר שבע. זה מחוייב המציאות כעיר שאמורה לקלוט חלק גדול מפרוייקט הענק של צהל עולה לנגב. אני תומך בזה בכל לב, אני יודע שנשיא המדינה תומך, ואנחנו חייבים לחזק את באר שבע שהיא המטרופולין הדרומי הגדול של המדינה".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ: ״אני רוצה להודות לשר הפנים אריה דרעי, שתמיד עם אוזן קשובה ולב פתוח לצרכי העיר. השר דרעי תמיד בחפץ לב נענה לבקשות שלנו ומסייע לנו להגשים את החלומות. משרד הפנים הוא המקצועי ביותר ותענוג לעבוד עם האנשים שלכם בגלל היכולות המקצועיות הגבוהות".

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה