חדשות

בניית המגדל השלישי בפרויקט "גרנד אביסרור" בבאר שבע עתידה להסתיים במועד בשבועות הקרובים

חדשות30 בנובמבר 2020    דקה אחת
0

החברה צפויה להתחיל באכלוס המגדל בחודש ינואר – בהתאם למועד שהוגדר מראש. שיווק המגדל הרביעי בפרויקט בעיצומו

בניית המגדל השלישי בפרויקט "גרנד אביסרור" בבאר שבע עתידה להסתיים במועד בשבועות הקרובים
צילום: יחסי ציבור

חברת אביסרור משה ובניו קרובה לסיום הבנייה של המגדל השלישי בפרויקט היוקרה "גרנד אביסרור" בבאר שבע, בשדרות טוביהו בצמוד לגרנד קניון. החברה תחל באכלוס המגדל בחודש ינואר – בהתאם למועד שהוגדר מראש. כל הדירות במגדל נמכרו למעט מיני פנטהאוז .

פרויקט "גרנד אביסרור" כולל 450 יחידות דיור ב-4 מגדלי יוקרה בני 30 קומות. החברה נמצאת בימים אלה בעיצומו של שיווק המגדל הרביעי בפרויקט הכולל תמהיל מגוון של דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים ומיני פנטהאוזים בני 6 ו-7 חדרים. החברה מציעה בפרויקט דירות קונספט בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה, "פרויקט 'גרנד אביסרור' מתקדם בקצב מהיר התואם את ציפיותינו, והוא מתאפיין בביקושים גבוהים מצד משפחות המחפשות את חוויית המגורים השלמה. הפרויקט מביא לבאר שבע פאר שאופייני רק למגדלי היוקרה בתל אביב וסטנדרט שכמוהו לא נראה בעיר. הרוכשים שלנו הם זוגות צעירים איכותיים, שמחפשים סביבה טובה לגידול הילדים או מצמצמי דיור שהחליטו לעזוב את הווילה הגדולה ולעבור לדירה במגדל ולשמור על איכות החיים שאליה הורגלו".

הפרויקט תוכנן על ידי טיטו אומן אדריכלים והוא הפרויקט החדשני והמושקע ביותר באזור הדרום. הפרויקט כולל מתחם ספא וכושר נפרד לשימוש הדיירים הכולל סאונות, ג'קוזי, חדר כושר, חדר טיפולים, וכן בית כנסת. הוא כולל גם פארק גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה, בחזית הפרויקט תוקם טיילת שתתחבר לקניון "גרנד קניון" בעיר ולאורך כל שדרות טוביהו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה