חדשות

שדה התעופה המשלים יוקם בנבטים

חדשות18 בנובמבר 2020    דקה אחת
0

כך אמרה שרת התחבורה מירי רגב בביקור אתמול בנבטים

שדה התעופה המשלים יוקם בנבטים
צילום: דוברות מועצת הנגב

צמרת משרד התחבורה בראשות השרה מירי רגב וראשי רשויות מהנגב סיירו אתמול בשדה התעופה נבטים. השרה הצהירה כי נמל התעופה הבינלאומי המשלים לנתב"ג ייפתח בנבטים ולא בעמק יזרעאל, בסמוך לרמת דוד וכי תפעל ביחד עם בני גנץ, שר הבטחון, להעברת החלטת ממשלה בנידון. השרה ציינה כי היא נחושה להפוך את הקמת שדה התעופה הבינלאומי הבא של ישראל בנבטים להחלטת ממשלה חלוטה. בביקור המכונן וההיסטורי שלה אתמול (יום שלישי) בנבטים אשר כלל דיון עם ראשי הרשויות באזור יחד עם צוות משרדה, הורתה להם השרה להתארגן לקראת הצגת יתרונות ההקמה של השדה בנבטים בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לקדם החלטת ממשלה בנושא. מועצת הנגב, ראשי הרשויות ומובילי מטה המאבק המשותף למען הקמת שדה התעופה בנבטים הודו לשרה על על נכונותה לעמוד מול כל התנגדות אפשרית של חיל האוויר באומרה כי למדינת ישראל יש צבא ולא ההיפך ושנבטים עדיפה על פני כל חלופה אחרת על-פי כל הפרמטרים והשיקולים הרלוונטיים. במועצת הנגב בירכו על ההחלטה והודו  לשרה על הובלת הנושא תוך גילוי אומץ לב ומנהיגות ומתוך מחויבות למימוש חזונו של דוד בן גוריון.

גם ראש המועצה האזורית בני שמעון, ניר זמיר בירך ואמר "בביקורה של שרת התחבורה אתמול הצלחנו להביא להישגים משמעותיים למועצה שלנו ולאזור כולו, החל מהאצת העבודות על כביש 264, דרך התחייבות לתקציב להרחבת צומת אשל הנשיא וגולת הכותרת – הכרזה של השרה להקמת שדה תעופה לאומי בנבטים, בשורה משמעותית לנגב כולו לתושבי בני שמעון".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה