חדשות

החלה בניית פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בבאר שבע

חדשות29 בספטמבר 2020    דקה אחת
0

למעלה מ-50% מהדירות כבר נמכרו

החלה בניית פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" בבאר שבע

לראשונה בעיר דירות עם מרפסות גן תלויות
הפרויקט יכלול 650 יחידות דיור ב-14 מגדלים בני 7-15 קומות
חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על תחילת הבנייה של פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" שהיא מקימה בשכונה החדשה בבאר שבע, שיכלול 650 יחידות דיור ב-14 מגדלים בני 7-15 קומות.
נכון להיום החברה מכרה כבר למעלה מ-50% מהדירות בפרויקט. נותרו למכירה דירות 3 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז עם מפרט טכני גבוה ומרפסות גן תלויות – לראשונה בעיר.
לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו, "הפרויקט זוכה לביקושים גבוהים מצד זוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר ומכל אזור הדרום, וקצב המכירות בו מהיר יחסית. הוא ממוקם במיקום אידאלי ומשלב בין כל היתרונות האורבניים שבשכונה לבין הטבע – הנחל והמרחבים הירוקים. השכונה כולה מתוכננת בצורה מושלמת למשפחות ומושכת אליה אוכלוסייה איכותית".
שכונה "נאות הדרים" תבנה על שטח של 163 דונם, ותכלול בסך הכל כ-1,200 יחידות דיור על פני כ-20 בנייני מגורים בני 7-20 קומות. בלב השכונה יוקמו בתי ספר, גני ילדים, מתנ"ס ובתי כנסת וכן פארק לינארי שיתחבר לאמפיתיאטרון בפארק נחל באר שבע. מיקומה של השכונה החדשה בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר וסמוך למרכזי קניות מובילים בעיר, ובצמוד לשכונת נווה נוי המאופיינת בצמודי קרקע. כמו כן היא נהנית מגישה לצירי תנועה מרכזיים כמו גם לכביש 6 וכן ליציאה מהירה לעיר הבה"דים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה